دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیئنی با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و فرماندار دشتی پارک بانوان خورموج به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر، مشاور وزیر کشور در اموربانوان عصرچهارشنبه در این آئین با تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد ونام شهیدان رجایی وباهنر ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک عرض کرد و اظهار داشت:از زحمات همه مسئولین شهرستان دشتی در راستای احداث این پارک تقدیر می شود.
کد خبر: ۵۱۶۰
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۷

فکرشهر: در آیئنی با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و فرماندار دشتی پارک بانوان خورموج به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، مشاور وزیر کشور در اموربانوان عصرچهارشنبه در این آئین با تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد ونام شهیدان رجایی وباهنر ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک عرض کرد و اظهار داشت:از زحمات همه مسئولین شهرستان دشتی در راستای احداث این پارک تقدیر می شود.

فهیمه فرهمند پور افزود: نباید در این پارک تنها به تفریح و ورزش بانوان اکتفا شود بلکه باید ازاین پارک در جهت برگزاری دوره های آموزشی، کلاسهای افزایش دانش زنان ویاد گرفتن دانش برای زندگی شهروندی نیز استفاده کرد.

وی ادامه داد: پارک بانوان خورموج باید به عنوان یک الگو و پایگاه برای سایر شهرستانها واستانهای کشور معرفی شود.

فرماندار شهرستان دشتی نیز با اشاره به ظرفیت و پتانسل های موجود در سطح شهرستان خواستار توجه بیشتر به بخش بانوان شد.

غلامرضا مهرجو افزود: این پروژه در سال 89 عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت دو هکتار آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه پارک بانوان خورموج یکی از مطالبات به حق بانوان بوده و تاکنون نیزپیگیری‌های زیادی در این خصوص صورت گرفته ادامه داد: برای اجرای این پروژه مبلغ  هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه  شده که یکی از دغدغه‌های اصلی بانوان شهر خورموج مرتفع شد.

همچنین مشاور وزیر کشور در اموربانوان با بانوان ورزشکار خورموجی دیدار واز نزدیک با مسائل ومشکلات آنها آشنا شد.

در این دیدار مسئول ورزش بانوان شهرستان اظهار داشت:در حال حاضر 400 ورزشکار خواهر سازمان یافته در 15 هئیت ورزشی در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

حکیمه باغچه بان افزود:همچنین تاکنون مقامهای خوبی توسط بانوان شهرستان در سطح استان و کشور کسب شده به طوری که در حال حاضر این شهرستان دارای 7ملی پوش خواهر است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر