دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان خبر داد:
فکرشهر: ارسلان زارع افزود: امروز 5 طرح عمرانی و فرهنگی در بوشکان و 7 طرح عمرانی نیز در ارم در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است...
کد خبر: ۵۱۷۲
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: 12 پروژه بزرگ عمرانی در بخش های ارم و بوشکان دشتستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان  در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی در بوشکان و ارم اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای معرفی خدمات دولت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی است و امیدواریم بتوانیم خدماتی در شان مردم ارائه کنیم.

ارسلان زارع افزود: امروز 5 طرح عمرانی و فرهنگی در بوشکان و 7 طرح عمرانی نیز در ارم در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که در بوشکان افتتاح شده گفت: مدرسه دبستان شهید بهرامی روستای ارغون با اعتبار 850 میلیون ریال، پارک محله‌ای مادر شهر کلمه به مساحت 800 متر مربع با اعتبار 900 میلیون ریال و طرح تقویت ولتاژ برق شهر بوشکان با اعتبار 460 میلیون ریال از پروژه‌های افتتاحی این بخش بود.

فرماندار دشتستان یادآور شد: همچنین دو طرح عمرانی زیرسازی و آسفالت خیابان یادگاری شهر بوشکان با اعتبار 870 میلیون ریال و غسالخانه این شهر با اعتبار 700 میلیون ریال از محل اعتبارات زکات شهر بوشکان به بهره‌برداری رسید.

زارع اضافه کرد: طرح هادی روستایی دهرود سفلی با اعتبار دو میلیارد ریال، ساختمان دهیاری روستای رودفاریاب با اعتبار 300 میلیون ریال و احداث ساختمان اورژانس 115 بین راهی تنگ ارم با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال از طرح‌های افتتاحی بخش ارم است.

وی بیان کرد: امروز همچنین سه مدرسه در روستاهای کفتارو، خیرک و کمه زرد با مجموع سه کلاس و اعتبار دو میلیارد و 520 میلیون ریال در بخش ارم دشتستان افتتاح شد.

فرماندار دشتستان گفت: همچنین طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر تنگ ارم با زیربنای 153 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیارد ریال نیز دیگر طرح افتتاحی بود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر