دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۷۹۴
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۱

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ از گسترش خدمات دهی به بیماران خاص در این جزیره خبر داد و گفت: زیرساخت‌های درمانی خارگ توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمود رضایی اظهار کرد: پرستاری در جزیره مقاوم خارگ یک شغل نیست بلکه جهاد و اهدای زندگی به دیگران است چراکه شرایط این جزیره از هر لحاظ خاص است.

وی با بیان اینکه سلامت اهالی شریف خارگ بصورت ویژه مدنظر دولت در این جزیره قرار دارد، افزود: با توافقی که با بخش خصوصی داشتیم، اولین داروخانه خصوصی جزیره خارگ با غنای دارویی راه‌اندازی شد و هم اکنون شاهد خدمات این داروخانه به اهالی شریف خارگ هستیم.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: توان دولت در بخش ویژه خارگ را بر روی ایجاد پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان جزیره متمرکز کردیم و از این رو با هماهنگی و همیاری نمایندگان عالی دولت در استان توانستیم دو پروژه مهم عمرانی در بخش ویژه خارگ کلنگ‌زنی و انشاءالله به زودی شاهد افتتاح کلینیک دهان و دندان و پروژه مرکز سلامت خواهیم بود.

رضایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بیماری‌های خاص در جزیره خارگ خاطر نشان کرد: راه اندازی مرکز دیالیز و حمایت از بیماران کلیوی و همچنین راه اندازی مرکز فیزیوتراپی در این جزیره که واقعا از خواسته های به حق اهالی صبور این جزیره بود باعث شد که از ایاب ذهاب طاقت فرسایی که بیماران خاص متحمل می شدن کاسته شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر