شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به نقش تعیین کننده جوانان درتحقق اهداف نظام، کانون مدیران جوان برای شناسایی جوانان مستعد وخلاق این استان تاسیس شد.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز پنجشنبه در نخستین همایش هم اندیشی مدیران جوان استان بوشهر افزود: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، صحنه های سیاسی اجتماعی، انتخابات، علم و فناوری، اختراعات و اکتشافات موفق بوده اند.وی اضافه کرد: با توجه به این که جوانان درعرهمه صه های سیاسی، اجتماعی، علمی، آموزشی و فرهنگی موفقیت خود را به اثبات رسانده اند بدون تردید درعرصه مدیریت هم می توانند این موفقیت را به اثبات برسانند.
کد خبر: ۵۱۹۵
جمعه ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به نقش تعیین کننده جوانان درتحقق اهداف نظام، کانون مدیران جوان برای شناسایی جوانان مستعد وخلاق این استان تاسیس شد.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز پنجشنبه در نخستین همایش هم اندیشی مدیران جوان استان بوشهر افزود: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، صحنه های سیاسی اجتماعی، انتخابات، علم و فناوری، اختراعات و اکتشافات موفق بوده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که جوانان درعرهمه صه های سیاسی، اجتماعی، علمی، آموزشی و فرهنگی موفقیت خود را به اثبات رسانده اند بدون تردید درعرصه مدیریت هم می توانند این موفقیت را به اثبات برسانند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: توانایی جوانان با داشتن فکر و تدبیری خلاق و سوابق درخشان درهمه عرصه ها سبب می شود اجتماع بویژه مدیران به جوانان اعتماد داشته باشند و آنان را درعرصه های مدیریتی بکار گیرند.

سالاری گفت: جوانان با حضور در عرصه مدیریت تجربه های این عرصه را کسب می کنند و درآینده می توانند جامعه را مدیریت کنند.

وی با بیان این که عملکرد مدیران جوان همواره رصد می شود تصریح کرد: نسبت به مدیران جوان هم تعصب دارم و هم کارها و فعالیت آنان همواره رصد می شود.

استاندار بوشهر گفت: شجاعت و جرات در تصمیم گیری از مهم ترین شاخصه های یک مدیر موفق است و محافظ کار و محتاط بودن در کارهای اجرایی و اداری نباید از شجاعت و جرات تصمیم گیری در امور مختلف بکاهد.

سالاری قانون گرایی وقانون مداری را از ویژگی های مهم مدیر دانست و تاکید کرد: حرمت گذاشتن وعمل به قانون سبب گشایش بسیاری از مشکلات می شود و این فرهنگ را باید درجامعه نهادینه کرد.

وی حسن خلق، تدین، صبوری، آموزش پذیر بودن، صداقت و راستگویی را از مهم ترین ویژگی های یک مدیر موفق معرفی کرد.

استاندار بوشهر ازبرگزاری همایش بخشداران جوان استان خبرداد و گفت: اکنون 13 بخشدار استان بوشهر که دارای سن زیر 38 سال هستند تعیین شده اند و12 بخشدار دیگر استان بزودی از جوانان خلاق، متدین، و باسواد استان منصوب می شوند.

سالاری گفت: توجه به زیرساخت روستاها از اولویت برنامه های استان بوشهر است به گونه ای که اعتبارات طرح های هادی در روستاها امسال به دو برابر افزایش یافته است.

وی یادآور شد: همه روستاهای بالای یکهزار نفر جمعیت در استان بوشهرتا دهه فجر از سالن و یا زمین ورزشی چمن برخوردار می شوند.

وی افزود: اکنون در استان بوشهر 40 روستای بالای یکهزار نفر جمعیت وجود دارد که از سالن و یا زمین چمن ورزشی بی بهره هستند که تا دهه فجراز این امکان بهره مند می شوند.

استاندار بوشهراز برپایی جلسه هم اندیشی در شهرستانها و بخش ها خبرداد و گفت: این نشست ها به صورت منظم برگزار می شود.

سالاری ادامه داد: شورای راهبردی کانون مدیران جوان استان بوشهر بزودی تشکیل و اعضای این شورا از میان مدیران جوان استان بوشهر که 11 نفر هستند انتخاب می شوند.

وی با بیان این که کمیته های تخصصی در شورای راهبردی کانون مدیران جوان استان بوشهر فعالیت می کند گفت: کارگروه مطالعاتی توسعه استان بوشهر با حضور تحصیلکرده های دکترا و کارشناسی ارشد فعالیت خود را آغاز کرده است و امروز نیز کانون مدیران جوان استان بوشهر تاسیس شد.

در این نشست اکبر روشن ضمیر به عنوان دبیر کانون مدیران جوان استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر