شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر خبر داد
کد خبر: ۵۲۱۶۴
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای چهل ساله استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۰۰ غرفه برپا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اسماعیل کاظمی ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام به مردم اظهار داشت: نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته خدمات ارزشمندی برای مردم ارائه کرده و روز به روز شاهد توفیقات بیشتری هستیم که آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با این خدمات امری ضروری است.

 وی افزود: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه‌های مختلف در چهل ساله اخیر بر کسی پوشیده نیست و اطلاع رسانی این حجم از خدمات به مردم مورد تاکید قرار دارد.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان در مدرسه سعادت از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن امسال برپا می‌شود.

 کاظمی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان عملکرد خود را در قالب پاورپوینت، کلیپ، اینفو گرافی، تبلیغات محیطی و بصری و عکس و .....در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

 وی یادآور شد: این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای انقلاب برپا می‌شود.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: همزمان با این نمایشگاه نمایشگاه‌های تخصصی دیگری نیز توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار قرار دارد.

 کاظمی افزود: همچنین همزمان با این نمایشگاه بزرگ در تمام شهرستان‌های استان نیز با تاکید استاندار نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود.

 وی یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی در راستای نشاط اجتماعی هرشب بجز ایام فاطمیه در محل نمایشگاه و همچنین در سالن شهید باهنر در مجاورت نمایشگاه توسط دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

کاظمی گفت: انجام مسابقات فرهنگی همراه با اهدای جوایز نیز از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر یادآور شد: یک غرفه تخصصی نیز برای اهالی رسانه به منظور مصاحبه با مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان بوشهر برپا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر