شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۳۱۴
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۷

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر شنبه ۱۳ بهمن‌ماه با سخنرانی رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نجفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ساعت ۱۹ روز شنبه ۱۳ بهمن ماه در سالن همایش برج اداره بندر بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود: این آئین با سخنرانی مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و با حضور جمعی از مسئولان استان و فعالان رسانه‌ای استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، ایجاد بستری برای هم‌افزایی و ارتباط بیشتر فعالان رسانه، کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌ها، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات، تجلیل و تقدیر از فعالان رسانه از اهداف جشنواره ابوذر است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اقتصاد مقاومتی را از موضوعات جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: مسائل صنفی خبرنگاری، مقاومت و دفـاع مـقدس، خدمات اجتماعی محرومیت‌زدایی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشـمن شــناسی از دیگر از موضوعات کشوری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

وی مصرف بهینه برق، سازگاری با کم‌آبی و اخلاق و حقوق شهروندی را از موضوعات استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: بیش از ۸۰۰ اثر در قالب تیتر، خبر، گزارش، یادداشت، عکس، گرافیک، کاریکاتور، موشن گرافی، مستند و فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر