چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: در آخرین روز از هفته دولت شنبه در آیینی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه افتتاح شد.به گزارش فکرشهر، عملیات احداث بیمارستان 32 تختخوابی نبی اکرم (ص) تامین اجتماعی عسلویه از سال 83 آغاز شد و با بهره برداری از آن سومین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی دراستان بوشهر وارد چرخه خدمت رسانی به بیمه شدگان این استان شد.
کد خبر: ۵۲۴۲
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: در آخرین روز از هفته دولت شنبه در آیینی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، عملیات احداث بیمارستان 32 تختخوابی نبی اکرم (ص) تامین اجتماعی عسلویه از سال 83 آغاز شد و با بهره برداری از آن سومین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی دراستان بوشهر وارد چرخه خدمت رسانی به بیمه شدگان این استان شد.

بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در زمینی به مساحت 17 هزار و 735 متر مربع و زیر بنای پنج هزارو 865 متر مربع در دو طبقه احداث شده است.

برای احداث این بیمارستان 150میلیارد ریال و برای تجهیز آن 300 میلیارد ریال هزینه شده است.

این بیمارستان مجهز به بخش های بستری مردان ، زنان و اطفال ، اتاق عمل و ریکاوری ، درمانگاه ، رادیولوژِی ، داروخانه ، آزمایشگاه ، دندانپزشکی همراه با سایر بخش های خدمات عمومی است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز ( شنبه ) از طریف فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان بوشهر شد و حضور درنشست شورای اداری و بازدید از مراکز بیمه ای و درمانی از جمله برنامه های دکتر ربیعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درسفر به این استان است.

شهرستان عسلویه از توابع استان بوشهر محل اجرای طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی است و هم اکنون بیش از 60 هزار کارگر در این پروژه ها مشغول فعالیت هستند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر