دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: 890 هزار نفر از جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه هستند.به گزارش فکرشهر، دکتر سیدتقی نوربخش در آیین افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه اظهار داشت: اعتبار دفترچه‌های تامین اجتماعی در کشور ارزش‌دار شده و قبلا هیچ مرکز درمانی مورد تایید نبود ولی با اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد ارزش‌دار شدن دفترچه‌های درمانی هستیم.وی افزود: طرح‌های دیگری نیز در حوزه درمانی و بهداشتی در کشور اجرایی می‌شود و شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم خواهیم بود.
کد خبر: ۵۲۴۶
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: 890 هزار نفر از جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سیدتقی نوربخش در آیین افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه اظهار داشت: اعتبار دفترچه‌های تامین اجتماعی در کشور ارزش‌دار شده و قبلا هیچ مرکز درمانی مورد تایید نبود ولی با اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد ارزش‌دار شدن دفترچه‌های درمانی هستیم.

وی افزود: طرح‌های دیگری نیز در حوزه درمانی و بهداشتی در کشور اجرایی می‌شود و شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: تمام مطالبات پزشکان طرف قرارداد با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی در 5 ماه اخیر به طور کامل پرداخت شده و این مهم در 35 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

دکتر نوربخش تصریح کرد: در استان بوشهر 890 هزار نفر تحت پوشش بیمه هستند و از لحاظ نفوذ بیمه‌ای، استان بوشهر در سطح کشور رتبه نخست را داراست و یزد در جایگاه دوم قرار دارد.

وی بیان کرد: در استان بوشهر 200 تخت بستری داریم که خدمات لازم را به بیمه‌شدگان و سایر اقشار مردم ارائه می‌کند و اکنون با تلاش دولت یازدهم تحول بسیار خوبی اتفاق افتاده است.

مدیرعامل تامین اجتماعی کشور گفت: در بیمارستان عسلویه 15 پزشک عمومی و 12 پزشک متخصص فعال هستند و برای افزایش ماندگاری پزشکان در این منطقه برنامه‌ریزی شده است.

دکتر نوربخش افزود: درحال حاضر تعداد 17 واحد مسکونی برای پزشکان این بیمارستان خریداری شده و برای سایر پزشکان نیز منازل استیجاری تهیه کرده‌ایم و رسیدگی به وضعیت رفاهی پزشکان و کارکنان بیمارستان عسلویه مورد تاکید قرار دارد.

وی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر خدمات قابل توجهی به جامعه ارائه دادند و الگوی مسئولان در نظام جمهوری اسلامی هستند.

عدم توسعه متوازن یکی از دغدغه‌های مهم منطقه عسلویه است

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: عدم توسعه متوازن یکی از دغدغه‌های مهم منطقه عسلویه است.

حجت‌الاسلام موسی احمدی  اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و مسئولان باید با جان و دل برای ارائه خدمات به مردم اهتمام ورزند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، راه‌اندازی بیمارستان تأمین‌ اجتماعی عسلویه را یکی از مطالبات به حق مردم منطقه دانست.

احمدی تصریح کرد: از 12 مردادماه سال‌جاری و پذیرش آزمایشی بیمار در این بیمارستان شاهد انعکاس رضایتمندی مردم بوده‌ایم و انتظار داریم این روند تداوم یابد.

وی افزود: عدم توسعه متوازن یکی از دغدغه‌های مهم منطقه عسلویه است که باید در کنار توسعه اقتصاد و صنعت، نقش مهم بهداشت و آموزش نیز مورد توجه قرار بگیرد که امیدواریم دولت تدبیر و امید در این زمینه تدابیری در نظر بگیرد.

لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی در بیمارستان عسلویه

امام جمعه عسلویه نیز با تقدیر از سازمان تأمین‌اجتماعی به دلیل راه‌اندازی بیمارستان نبی‌اکرم (ص) در این شهرستان اظهار داشت: راه‌اندازی این بیمارستان از آرزوهای مردم منطقه بوده که با تلاش مسئولان محقق شده است.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد گفت: به کارگیری نیروهای بومی و متخصص و توسعه بخش‌های مختلف در بیمارستان عسلویه باید مدنظر مسئولان تامین اجتماعی قرار گیرد.

به نوشته ی پرتال استانداری بوشهر، وی خواستار تسریع احداث درمانگاه مصوب شده تأمین‌اجتماعی در شهرستان‌های جم و دیر شد.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی باید مورد تاکید مسئولان قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر