يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای ساخت خانه‌های امید ویژه بازنشستگان کشوری پنج‌هزار ریال اعتبار تخصیص یافته است که بخش عمده‌ای از این خانه‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسد.به گزارش فکرشهر، ایراندخت عطاریان در آیین آغاز ساخت خانه امید ویژه بازنشستگان کشوری استان بوشهر با بیان اینکه یک‌میلیون و 200 هزار بازنشسته کشوری از خدمات صندوق بازنشستگی بهره مند هستند اظهار کرد: خانه‌های امید با هدف ایجاد فضای فرهنگی ویژه بازنشستگان و فرزندان آنان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۱
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای ساخت خانه‌های امید ویژه بازنشستگان کشوری پنج‌هزار ریال اعتبار تخصیص یافته است که بخش عمده‌ای از این خانه‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، ایراندخت عطاریان در آیین آغاز ساخت خانه امید ویژه بازنشستگان کشوری استان بوشهر با بیان اینکه یک‌میلیون و 200 هزار بازنشسته کشوری از خدمات صندوق بازنشستگی بهره مند هستند اظهار کرد: خانه‌های امید با هدف ایجاد فضای فرهنگی ویژه بازنشستگان و فرزندان آنان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این خانه‌ها امکانات ویژه‌ای فراهم می‌شود تصریح کرد: احداث خانه‌های امید با هدف ایجاد شرایط رفاهی و تفریحی، بهره برداری از توانمندی‌های بازنشستگان و افزایش مشارکت بازنشستگان در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال پنج‌هزار میلیارد ریال ویژه ساخت خانه‌های امید تخصیص یافته است افزود: خانه‌های امید شامل بخش‌هایی از جمله کانون خدمات مشاوره ، خانه سلامت ، مرکز ادبی، هنری، کافی نت، کافی شاپ، سالن ورزشی، مرکز فعالیت‌های قرآنی ، خانه آموزش بویژه در حقوق شهروندی، واحدهای مشاوره و کاریابی و واحد فناوری اطلاعات است.

عطاریان، یکی از خدمات مورد تعهد صندوق بازنشستگی را حفظ و ارتقا سلامت جامعه هدف دانست و خاطرنشان کرد: این صندوق طرح سلامت کارت بستری و درمان را با هدف کاهش هزینه‌های درمانی بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان در قالب نظام نوین ارائه خدمات درمانی به اجرا درآورده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری، وی درمان رایگان بدون پرداخت وجه را از مزایای طرح سلامت کارت عنوان کرد و افزود: حذف فرایند اداری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد ، حذف زیرمیزی، غربالگری و کشف بیماری‌ها و درمان به موقع و دسترسی آسان و مناسب بازنشستگان و خانواده آنان به خدمات بهداشتی و درمانی از دیگر مزیت‌ های سلامت کارت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر