جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۵۵۲
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ورزشگاه جم کیفیت زمین لیگ برتری را ندارد و دو تیم برایشان بازی در این زمین مشکل بود.
قطبی: چمن جم کیفیت زمین لیگ برتری را ندارد/بزرگترین مشکل فوتبال ایران تمرکز است

به گزارش فکرشهراز فارس،  افشین قطبی بعد از تساوی بدون  گل مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: بازی سختی بود همانطور که پیش بینی می‌کردیم. وقتی لیگ برتر مدتی تعطیل است از فرم بازی خارج می‌شویم. آمدن به این منطقه از اهواز خیلی سخت است ما با مدیریت خوبی به اینجا آمدیم. زمین جم کیفیت زمین لیگ برتری را ندارد و دو تیم برایش بازی در این زمین مشکل بود. من از تلاش بازیکنانم راضی هستم. دو موقعیت خیلی طلایی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. نیمه دوم دوست داشتیم بازی را کنترل کنیم . گرفتن یک امتیاز برای ما مثبت است و آخر فصل این یک امتیاز‌ خیلی مهم است و به درد خواهد خورد.

قطبی در مورد محبوبیت خود در ایران و اعتراض های زیادش به داور مسابقه گفت: من واقعا کنار زمین باید صحبت هایی بکنم و آن حرفه و وظیفه ام است که حرف بزنم اما در نشست های خبری باید از داوران تشکر کنم زیرا کار سختی دارند. قضاوت فوتبال خیلی سخت است. همه چیز با سرعت انجام می شود و باید زود تصمیم گرفت.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد بد بازی کردن تیمش گفت: لهجه زیبایی داری ولی ما انقدر هم بد بازی نکردیم آنچه دیدیم در فیلم بازی‌های قبلی شان بود ولی حریف برتر از ما نبود.

وی در مورد اینکه فولاد در نیمه اول خوب بازی کرد اما در نیمه دوم افت دچار افت شد، اظهار داشت: هر وقت سفر می‌کنیم فشار بدنی و روحی وجود دارد و زمین بازی هم شرایط خوبی ندارد اما دلیل اصلی اینکه ۳۰ دقیقه آخر عقب نشستن به خاطر احساسات بود زیرا موقعیت های گل را از دست دادند و چند پاس ساده را نتوانستند بهم بدهند و آنچه می خواستند به دست نیاوردند. بزرگترین مشکل فوتبال ایران تمرکز است. این مساله را در لیگ برتر هم مشاهده می کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه می گویند قطبی فقط روی مسایل روحی و روانی کار می کند نه تاکتیکی، گفت: باید مربی سعی کند تیمش را تقویت کند فکر می کنم من ۴-۵ ساله بودم که با پدرم شطرنج بازی می کردم و در نهایت در ۷ کشور دنیا مربیگری کردم ولی بازیکنان ما خیلی احساسی هستند بخصوص در جنوب کشور ما خیلی در بخش دفاعی خوب کار می کنیم. روی ضربات ایستگاهی که خیلی گل خورده بودیم گلی دریافت نکردیم و بازی بیرون از خانه بود و خوب است برای ما کسب ۴ امتیاز در ۲ بازی خوب است. توانایی آن را نداریم که در همه بازی ها برنده شویم.

قطبی در مورد میزبانی تیم پارس جنوبی گفت: امروز کوه ها و دریای بی نظیری دیدم. کوه هایی که نزدیک دریاست. انچه دیدم مهربانی مردم بود و اینکه چقدر عاشق فوتبال هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر