شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اشتان بوشهر گفت: یک محموله قاچاق پارچه به ارزش هفت میلیارد ریال در محور خروجی دشتستان کشف و توقیف شد.به گزارش فکرشهر، مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر روز یکشبنه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی برای برخورد با پدیده قاچاق، در حین کنترل وسائط نقیله عبوری درمحور خروجی شهرستان دشتستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آنرا متوقف کردند.وی اضافه کرد: در بازرسی از این کامیون یکهزارو260 طاقه پارچه که به صورت قاچاق درحال انتقال و خروج از شهرستان دشتستان بود کشف شد.
کد خبر: ۵۲۵۶
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اشتان بوشهر گفت: یک محموله قاچاق پارچه به ارزش هفت میلیارد ریال در محور خروجی دشتستان کشف و توقیف شد.

به گزارش فکرشهر، مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر روز یکشبنه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی برای برخورد با پدیده قاچاق، در حین کنترل وسائط نقیله عبوری درمحور خروجی شهرستان دشتستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آنرا متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این کامیون یکهزارو260 طاقه پارچه که به صورت قاچاق درحال انتقال و خروج از شهرستان دشتستان بود کشف شد.

انصاری ادامه داد: این محموله که مدارک گمرکی لازم را نداشت برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان در مسیر راه ارتباطی استان بوشهر به استان فارس و مرکز کشور واقع است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر