يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر:
کد خبر: ۵۲۶۶۵
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: از آنجا که انقلاب اسلامی در بلوغ کامل چهل سالگی خود قرار دارد، اطلاع رسانی از دستاوردهای آن به مردم و به خصوص قشر جوان ضروری است.
به گزارش فکرشهر از فارس،  اسماعیل کاظمی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه دست آوردهای انقلاب اسلامی در بوشهر اظهار داشت: طی چهل سال گذشته میزان دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح کشور و استان بوشهر با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر افزود: از آنجا که انقلاب اسلامی در بلوغ کامل چهل سالگی خود قرار دارد، اطلاع رسانی از دستاوردهای آن به مردم و به خصوص قشر جوان ضروری است.
وی تصریح کرد: با شکل گیری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ابتدای سال جاری، ایجاد نمایشگاه های دست آوردهای انقلاب در سطح استان و به خصوص مرکز استان در دستور کار قرار گرفت.
کاظمی یادآور شد: در این راستا و با مشارکت دستگاه های اجرایی و با ورود بخش خصوصی این نمایشگاه در شهر بوشهر ایجاد و دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی در قالب فیلم، تیزر، مونشن گرافی و  تجهیزات سخت افزاری به مدت پنج شب ایجاد شد.
وی ادامه داد: در کنار این نمایشگاه، جشن های شبانه با حضور هنرمندان بوشهری برگزار شد که از استقبال خوبی برخوردار گردید.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر بیان کرد: خدمات نظام در استان بوشهر به پهنه استان بوشهر است و این استان خود نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب است که در دو بخش زیربنایی و روبنایی خدمات غیر قابل وصفی را به مردم ارائه کرده است.
وی با قدردانی از روابط عمومی ادارات و عرصه رسانه در استان بوشهر، عنوان کرد: امسال شاهد اطلاع رسانی وسیع در عرصه خبر، گزارش و یاداشت های خبری از این نمایشگاه بودیم که نشان از توجه عرصه رسانه به اطلاع رسانی از خدمات نظام در قالب این نمایشگاه بوده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر