جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۶۶
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در نشست با شهردار و رئیس شورای شهر چغادک از اجرا و بهره برداری ساختمان اداری ویژه کمیته امداد شهر چغادک خبر داد.
به گزارش فکرشهر از فارس،  احمد لطفی شامگاه چهارشنبه در نشست با شهردار و رئیس شورای شهر چغادک که به منظور تعامل جهت احداث ساختمان اداری دفتر کمیته امداد این شهر تشکیل شد اظهار داشت: هدف از انتقال دفتر کمیته امداد به چغادک تنها در راستای نیاز مددجویان و برای تسهیل خدمات رسانی به مردم این شهر بوده است.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یکی از مهم ترین اهداف کمیته امداد را پیاده نمودن برنامه فرهنگی در شهرهای چغادک و عالیشهر عنوان کرد و افزود: این اهداف بدون همکاری و همیاری دیگر نهادهای مستقر در چغادک از جمله شهرداری و شورای شهر میسر نیست.
وی خاطرنشان کرد: هر چند وظیفه اصلی شهرداری‌ها رسیدگی به مسائل عمران و آبادانی شهری است، اما مسؤولیت های اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که هم باید شورا و هم شهرداری‌ها به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند.
لطفی در ادامه با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از نیازهای ضروری این قشر محروم جامعه است، افزود: اگر شهرداری ها به سمتی بروند که فعالیت های فرهنگی را در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دستور کار قرار دهند،  خیلی از مشکلات مردم حل خواهد شد.
لطفی با اشاره به اینکه بیش از هزار مددجو در اداره چغادک تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: اگر بنا بود این مددجویان جهت دریافت خدمات به بوشهر تردد کنند با مشکلات زیادی مواجه می‌شدند و از این رو نیاز بود با استقرار دفتر در کمیته امداد در چغادک مسؤولان بتوانند خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه دهند.
در ادامه شهردار و رئیس شورای شهر چغادک آمادگی خود را در یاری رساندن کمیته امداد برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان اعلام کردند.
در این نشست بنا شد شهرداری چغادک قطعه زمینی ویژه احداث ساختمان اداری کمیته امداد شهر چغادک اهداء نماید و کمیته امداد استان ظرف مدت حداکثر دو سال ساخت و به بهره برداری برساند.
لازم به ذکر است کمیته امداد شماره دو بوشهر که سال‌ها در مرکز شهرستان بوشهر مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی به مددجویان شهرهای عالیشهر، چغادک و روستاهای دویره، احمدی، آبطویل، چاهکوتاه، سرمل، حسینکی، جزیره شیف و روستاهای حوزه انگالی بود، حدود 11 ماه است برای خدمات رسانی هر چه بهتر به محل جدید خود در شهر چغادک انتقال یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر