جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم به قتل و شرارت که سه سال پیش با شلیک گلوله از سلاح گرم باعث مرگ فرد 50 ساله ای در شهر کاکی شهرستان دشتی شده بود، روز گذشته در شهر برازجان این استان دستگیر شد.به گزارش فکرشهر، سردار حیدرعباس زاده روز یکشبنه در جمع خبرنگاران افزود: این متهم در سال 90 به علت اختلاف ملکی با فردی، با شلیک گلوله او را مضروب و متواری می شود که فرد زخمی به علت شدت جراحت وارده پس از سه ماه تحمل درد جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۵۲۷۱
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم به قتل و شرارت که سه سال پیش با شلیک گلوله از سلاح گرم باعث مرگ فرد 50 ساله ای در شهر کاکی شهرستان دشتی شده بود، روز گذشته در شهر برازجان این استان دستگیر شد.
به گزارش فکرشهر، سردار حیدرعباس زاده روز یکشبنه در جمع خبرنگاران افزود: این متهم در سال 90 به علت اختلاف ملکی با فردی، با شلیک گلوله او را مضروب و متواری می شود که فرد زخمی به علت شدت جراحت وارده پس از سه ماه تحمل درد جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: ماموران آگاهی پس از اطلاع از حضور متهم در منزل یکی از بستگانش در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان وی را بدون هیچ گونه مقاومتی درهنگام خواب دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: برادر این متهم نیز که در جابه جایی و فراری دادن او نقش داشت درشهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان دستگیر شد.

عباس زاده ادامه داد: از متهم به قتل هنگام دستگیری یک قبضه سلاح کلاشینکف با چهار تیغه خشاب و 219 عدد فشنگ جنگی به دست آمد.

وی یادآورشد: این متهم شرور که سابقه یک فقره درگیری مسلحانه با پلیس در شهر چغادک بوشهر داشته است به داشتن یک قبضه سلاح دیگر در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی اعتراف کرده و تحقیقات برای دیگر شرارت های او در زمان متواری بودن ادامه دارد. 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر