شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری با برنامه‌های فرهنگی سپاه این شهرستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد صبح امروز در نشست با فرمانده سپاه دشتستان اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و باید در تقویت این نهاد گام برداریم.وی افزود: افزایش سطح کیفیت تحصیل در مدارس دشتستان مورد توجه و تاکید این مجموعه است.
کد خبر: ۵۲۸۸
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری با برنامه‌های فرهنگی سپاه این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد صبح امروز در نشست با فرمانده سپاه دشتستان اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و باید در تقویت این نهاد گام برداریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفیت تحصیل در مدارس دشتستان مورد توجه و تاکید این مجموعه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان با تبریک انتصاب سرهنگ غلامپور به عنوان فرمانده بسیج سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان اظهار کرد: اینجانب بیش از 7 ماه است که مسئولیت آموزش و پرورش را پذیرفته‌ام که الحمدالله در این مدت فضای خوب و با نشاطی ایجاد شده است.

لواسانی‌فرد تصریح کرد: در واحدهایی که باید با مجموعه سپاه و بسیج همکاری داشته باشند توصیه‌های لازم داده شده، چون بنده اعتقاد راسخ به همکاری و تعامل با مجموعه مقدس سپاه دارم، زیرا تاثیرات معرفتی و اعتقادی که به آموزش و پرورش در این تعامل می‌رسد خیلی زیاد است.

وی اضافه کرد: من خود را بازمانده قافله جبهه و جنگ می‌دانم و هر از گاهی افسوس می‌خورم که نتوانسته‌ام بیشتر از آن فضای معنوی استفاده کنم.

به نوشته ی فارس، لواسانی‌فرد ضمن تشکر از فرمانده سابق سپاه دشتستان ادامه داد: در بحث اردوی راهیان نور، طرح هجرت و فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی آمادگی همکاری لازم را داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر