جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: مردم این شهرستان از نبود پزشک متخصص کافی رنج می برند و افزایش شمار این پزشکان ضروری است.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز دوشنبه در نشست با فرماندار و مسوولان بهداشتی این شهرستان افزود: وجود حداقل دو چشم پزشک متخصص برای شهرستان گناوه ضروری است و باید هرچه زودتر نسبت به تامین این پزشکان اقدام شود.وی با بیان این که همدلی و وحدت خوبی میان مسوولان شهرستان وجود دارد، به برخی مشکلات اشاره کرد و خواستار همت و جدیت مسوولان برای برطرف کردن آنها شد.
کد خبر: ۵۳۰۵
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: مردم این شهرستان از نبود پزشک متخصص کافی رنج می برند و افزایش شمار این پزشکان ضروری است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز دوشنبه در نشست با فرماندار و مسوولان بهداشتی این شهرستان افزود: وجود حداقل دو چشم پزشک متخصص برای شهرستان گناوه ضروری است و باید هرچه زودتر نسبت به تامین این پزشکان اقدام شود.

وی با بیان این که همدلی و وحدت خوبی میان مسوولان شهرستان وجود دارد، به برخی مشکلات اشاره کرد و خواستار همت و جدیت مسوولان برای برطرف کردن آنها شد.

فرماندار گناوه گفت: برای حل مشکلات حوزه سلامت به یک همت مضاعف و جدی نیاز است.

عبدالنبی یوسفی افزود: سلامت مردم را نمی توان به بازی گرفت و با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به موضوع سلامت، اگر شخصی در این حوزه دچار تخلف شود با توجه به حساسیت موضوع باید با متخلف برخورد جدی صورت گیرد تا در آینده از تکرار چنین مواردی جلوگیری شود.

در این نشست در مورد تخلف یکی از پزشکان متخصص شهر بحث وتبادل نظر شد.

به نوشته ی ایرنا، شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر ازنظر امکانات و تجهیزات درمانی مناسب و پزشکان متعدد متخصص محروم و بیماران برای درمان بناچار به شهرهای همجوار و استان های همجوار عزیمت می کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر