جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در منطقه زلزله‌خیز واقع شده است.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمرانی و ساخت و سازها باید با کیفیت بالایی انجام شود و نظارت مستمر بر اجرای این طرح‌ها می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفی این طرح‌ها داشته باشد.وی با تاکید بر اینکه تولید مصالح ساختمانی باید از تولید سنتی به صنعتی تبدیل شود، تصریح کرد: استحکام ساختمان‌ها ارتباط مستقیمی با مصالح به کار رفته در آن دارد و به همین دلیل باید کالای مرغوبی در آن استفاده شود.
کد خبر: ۵۳۰۸
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در منطقه زلزله‌خیز واقع شده است.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمرانی و ساخت و سازها باید با کیفیت بالایی انجام شود و نظارت مستمر بر اجرای این طرح‌ها می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفی این طرح‌ها داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تولید مصالح ساختمانی باید از تولید سنتی به صنعتی تبدیل شود، تصریح کرد: استحکام ساختمان‌ها ارتباط مستقیمی با مصالح به کار رفته در آن دارد و به همین دلیل باید کالای مرغوبی در آن استفاده شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواستار توجه همه مهندسان و دست اندرکاران صنعت ساختمان سازی به کیفیت ساخت و سازها شد و افزود: بوشهر در منطقه‌ زلزله‌خیز کشور واقع است و لازم است که از فناوری‌های نوین در ساخت و سازها استفاده شود.

لزوم رعایت استاندارد در راه‌اندازی کارگاه‌های تولید مصالح ساختمانی

وی با تاکید بر اینکه در صنعت ساختمان باید دو فاکتور عمر مفید بنا و رعایت استاندارد ساختمان سازی مد نظر قرار بگیرد، اذعان داشت: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساختمان سازی ضروری است.

رستمی با اشاره به اهمیت استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد، بیان داشت: رعایت نکات استاندارد سازی با مشارکت آزمایشگاه خاک در راه‌اندازی کارگاه‌های تولید مصالح ساختمانی می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش کیفیت ساخت و سازها داشته باشد.

وی اضافه کرد: نیروی انسانی و کارگران ساختمانی ماهر نیز نقش بسیار مهمی در ساخت و سازهای با کیفیت دارند و این موضوع نیز باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

به نوشته ی مهر، در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بوشهر 23 طرح مورد بررسی قرار گرفت که شش طرح مصوب شد و دیگر طرح‌ها برای کار کارشناسی بیشتر به نشست‌های آینده موکول شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر