يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه اساسنامه جدیدی برای خانه مطبوعات در استان ها تدوین و ابلاغ کرده است که خانه مطبوعات این استان نیز طبق این اساسنامه تشکیل و راه اندازی می شود.به گزارش فکرشهر، آنیتا مظفری در جمع خبرنگاران افزود: دراین ارتباط انتخابات خانه مطبوعات استان بوشهر باید تا 15ماه مهر امسال همزمان با سراسر کشور دراین استان برگزار و اعضای جدید و هیات مدیره آن مشخص خواهند شد.
کد خبر: ۵۳۰۹
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه اساسنامه جدیدی برای خانه مطبوعات در استان ها تدوین و ابلاغ کرده است که خانه مطبوعات این استان نیز طبق این اساسنامه تشکیل و راه اندازی می شود.

به گزارش فکرشهر، آنیتا مظفری در جمع خبرنگاران افزود: دراین ارتباط انتخابات خانه مطبوعات استان بوشهر باید تا 15ماه مهر امسال همزمان با سراسر کشور دراین استان برگزار و اعضای جدید و هیات مدیره آن مشخص خواهند شد.

وی اظهارکرد: براساس این اساسنامه همه خبرنگاران خبرگزاری ها، سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی مجازی، روزنامه نگاران، سردبیران و مدیران مسوول مطبوعات محلی و سراسری دراستان بوشهر می توانند با شرکت درانتخابات به عضویت خانه مطبوعات درآیند.

مظفری بیان کرد: داوطلبان نامزدی درهیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر می توانند با ارایه دو قطعه عکس، کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، کپی کارت پایان خدمت، عضویت درسایت ˈسمانˈ(ویژه خبرنگاران)، آخرین فیش پرداختی بیمه خبرنگار تا 16 شهریور جاری به واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

وی گفت: اولین نشست مجمع عمومی خانه مطبوعات استان بوشهر 25 مهر امسال برگزار می شود.

هم اکنون دراستان بوشهر بیش از 30 نشریه محلی، 80 سایت و پایگاه خبری مجازی و افزون بر300 خبرنگار و فعال رسانه ای مشغول فعالیت هستند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر