دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۳۴۲
سه‌شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۶

فکرشهر:  استاندار بوشهر گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی عالیشهر اظهار داشت: از مهم‌ترین اولویت‌ها در استان بوشهر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است که در این راستا بسیاری از طرح‌ها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش گسترده‌ای صورت گرفته تا طرح‌های عمرانی استان بوشهر با سرعت بالایی اجرا شوند و در دهه فجر امسال شاهد افزایش دو برابری پروژه‌های افتتاح نسبت به سال قبل بودیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی مانع اجرای طرح و پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر نشده است، ادامه داد: با جدیت توسعه، عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر را ادامه می‌دهیم.

وی به تاریخ درخشان استان بوشهر در عرصه فرهنگی اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود استعدادها و ظرفیت‌های بی‌شمار فرهنگی در استان بوشهر باید زمینه توسعه فضاها و زیرساخت‌های فرهنگی استان بوشهر فراهم شود.

گراوند از افتتاح پروژه بسیار مهم استان بوشهر تا پایان سال جاری با حضور مقامات ارشد کشور خبر داد و اضافه کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی، زیرساختی و روبنایی استان بوشهر با شتاب بیشتری همراه شده است.

وی از تخصیص ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی ۳۸ هکتاری بوشهر خبر داد و افزود: تاکید ویژه‌ای بر اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای مختلف استان به ویژه نقاط ساحلی داریم.

استاندار بوشهر تکمیل طرح فاضلاب شهری عالی‌شهر را یک ضرورت دانست و ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی عالی‌شهر استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر