شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۴۱۱
پنجشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰

فکرشهر - کورش امینی: عضو شورای شهر در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری خارگ با بیان این که بودجه باید براساس واقعیت ها نوشته شود، اظهار داشت : مبلغ پیشنهادی بودجه بسیار پایین است و تناسبی با شرایط موجود و پیش بینی معقولانه آینده ندارد.

به گزارش فکرشهر، لطف اله علی پور با بیان اینکه مخالف انجام پروژه ها به صورت امانی هستم افزود: در راستای حمايت از بخش خصوصي و با هدف ارتقای كيفيت اجرای پروژه ها بحث محدوديت و ممنوعيت انجام پروژه به صورت امانی باید مد نظر قرار گیرد و باید راهکارهایی را در این راستا و در جهت حمایت از پیمانکاران بومی تدوین کرد.

وی با بیان این که باید واقع گرا و عملگرا باشیم عنوان کرد: در شرایط فعلی، تنها راهکار جلوگیری از روزمرگی و رکود در توسعه شهر، افزایش بهره وری از طریق بهبود اثربخشی در اولویت بندی مناسب پروژه ها و مصارف و همچنین ارتقاء کارایی سازمان و منابع انسانی است.

عضو شورای شهر خارگ تصریح کرد: شهربازی مسقف، پارک گردشگری، سالن اجتماعات، کتابخانه و پارکینگ می تواند از پروژه های شاخص عمومی و اجتماعی مد نظر در سال ۹۸ باشد که امیدواریم با تدبیر مجموعه شهرداری عملیاتی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر