يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۴۲۲
پنجشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: ۶۰ پروژه مدرسه سازی با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت خیران در استان بوشهر در حال اجراء است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حسن رفعت آزاد ظهرامروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره چهارشنبه آینده 15 اسفند برگزار می‌شود اظهار داشت: بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان بوشهر با رویکرد مقاوم سازی و ایمنی کلاس‌های درس است.

وی، از تحویل شش پروژه مدرسه سازی در استان بوشهر توسط خیران خبر داد و بیان کرد: تا بهمن ماه توسط خیران شش مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شده و 4 پروژه دیگر  عملیات اجرایی آن آغاز شد.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان بوشهر از اجرای 60 پروژه مدرسه سازی در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: هم اینکه 60 پروژه فضای آموزشی در استان بوشهر با اعتبار 40 میلیارد تومان با مشارکت خیران در دست اجراء است.

رفعت‌آزاد از تامین اعتبارات ملی برای تکمیل مدارس نیمه تمام خبر داد و بیان کرد: امسال 13 میلیارد تومان اعتبار ملی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیران جذب شده است.

وی با بیان اینکه خیران در تحقق تعهدات خود وفادار هستند افزود: استان بوشهر در جشنواره قبلی در تحقق تعهدات خیران مدرسه ساز در کشور رتبه هفتم کسب کرد که نشان از وفاداری خیران به تعهدات است.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان بوشهر از مشارکت شهروند آمریکایی در ساخت یک مدرسه در کلات ساحلی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در ساخت مدرسه در استان بوشهر خیران از  نقاط مختلف ایران و جهان حضور دارند به‌گونه‌ای که خیر ایرانی ساکن آمریکا 50 درصد بودجه ساخت مدرسه‌‌ای در کلات ساحلی این استان تامین کرده و به‌زودی تکمیل می‌شود.

رفعت‌آزاد با اشاره به روند توسعه اجرای پروژه‌های مدرسه سازی در استان گفت: پیش بینی می‌شود سال آینده 20 پروژه مدرسه که توسط خیران در حال ساخت  است تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر