يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۴۶۷
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۹

فکرشهر: نمایش حماسه دلاوران با محوریت مقاومت به مدت ۱۰ شب در سالن شهدای امور تربیتی کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) بوشهر اکران عمومی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، کارگردان نمایش حماسه دلاوران ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایش که در سه قسمت مجزا تعریف‌شده با محوریت مقاومت به دلاوری‌های شهیدان رئیسعلی دلواری، احمدخان تنگستانی و نادر مهدوی پرداخته‌شده است.

علی قربانی اظهار داشت: متن این نمایش توسط پیشکسوت عرصه تئاتر استان بوشهر ایرج صغیری تهیه‌شده و بازبینی متن نمایش نیز از سوی کارگردان نمایش انجام‌گرفته است.

کارگردان نمایش حماسه دلاوران بیان کرد: تولید حماسه دلاوران نزدیک به یکسال زمان برده و امیدواریم این اثر نقطه آغازی بر شروع کارهای هنری برای معرفی روزافزون چهره‌های تاریخ‌ساز و قهرمان استان بوشهر باشد.

قربانی ادامه داد: نمایش حماسه دلاوران از ۱۲ اسفندماه به مدت ۱۰ شب در سالن شهدای امور تربیتی کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) بوشهر اکران عمومی می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند بلیط این نمایش را از سایت تهیه کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به دغدغه‌ای که حوزه هنری استان بوشهر در تولید اثرهای هنری با محوریت مقاومت داشته تولید این اثر نمایشی توسط هنرمندان بومی این استان در دستور کار قرار گرفت.

پوستر نمایش حماسه دلاوران تولید حوزه هنری استان بوشهر در آیینی با حضور شماری از مسئولان حوزه، اصحاب رسانه و عوامل این نمایش رونمایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر