شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۵۴۹
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: افزایش پارکینگ‌ها در راستای حل مشکل ترافیکی شهر در ایام نوروز انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک‌نژاد فرماندار گناوه ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان اظهار داشت: امسال در ایام نوروز نگاه ما بر افزایش تعداد پارکینگ‌ها در راستای حل مشکل ترافیکی شهر است.

وی افزود: سعی شده تا مکان‌هایی که سال‌های گذشته برای نمایشگاه در نظر گرفته شده بود امسال با هماهنگی شهرداری برای پارکینگ‌ها اختصاص یابد و همچنین ساماندهی و تعیین پارکینگ موتورسیکلت‌ها نیز در دستور کار است.

فرماندار گناوه گفت: در زمینه برپایی نمایشگاه‌ها نیز نگاه ما بر برگزاری یکجا بوده است به گونه‌ای که نهایت بهره از آنها برده شود.

وی با اشاره به موارد مطرح در جلسه در زمینه مسائل بخش ریگ افزود: طی بازدید صورت گرفته قرار بر این شد که قسمت آبگرفتگی محور ساحلی بندر ریگ تعمیر شود و تا ۲۵ اسفند که بحث عبور ممنوع کامیون‌ها آغاز می‌شود کامل و ترمیم شود.

وی اضافه کرد: پیرامون باند قدیم محور بندرریگ به گناوه نیز رعایت مسائل ایمنی و فنی و نصب تابلوها و علائم بخصوص در محور ساحلی به طرف جزیره جنوبی و شمالی مورد تاکید است که در دستورکار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گیرد.

فرماندار گناوه پیرامون لکه‌گیری آسفالت محور ایران‌خودرو به سمت والف گفت: که به دلیل خطراتی که این محور دارد شهرداری متولی این قسمت است که باید با همکاری اداره راه هر چه زودتر انجام شود.

پاکنژاد بیان کرد: محور گناوه- گچساران نیز که از محورهای مهم در شهرستان است و پیمانکار آن هم مشخص شده که در دستور کار قرار گیرد

وی اضافه کرد: محور روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه به دلیل ایام نوروز حتماً بررسی شود و نواقص رفع شود همچنین نصب تابلوها و علائم هم حتماً مدنظر باشد.

وی گفت: در برخورد با متخلفان ایجاد ترافیک در خیابان‌های سطح شهر و اعمال قانون پلیس راهور باید برخورد کنند و با حمل جر ثقیل یا جرایم نقدی این برخورد انجام شود.

پاک‌نژاد تصریح کرد: اختصاص خودرو نامحسوس در بندرریگ توسط شهرداری بندر ریگ و با همکاری پلیس راهور انجام می‌شود و اداره راهداری در حوزه بخش مرکزی این کار را انجام خواهد داد.

فرماندار گناوه گفت: ۲۵ اسفندماه اعمال عبور ممنوع کامیون‌ها در سطح کشور و شهرستان است و لذا کارهای راهسازی و غیره تا ۲۵ اسفند در شهرستان پایان پذیرد.

وی افزود: نصب علام در سه راهه کوهک -بندرریگ و لکه گیری آسفالت کوچه‌ها و معابر بخصوص با توجه به فصل بارندگی و مشکلاتی که ایجاد شده از طرف شهرداری ریگ و گناوه حتماً در دستور باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر