سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۴۹
چهارشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

فکرشهر:  معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت:سازمان تعزیرات سال ۹۸ در حوزه صنف و نظارت بر کالا و خدمات سال مهمی را پیش رو دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی صابری ظهر چهارشنبه در نشست با فرماندار گناوه با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر قیمت‌ها و بازار اظهار داشت: سطح عمومی قیمت‌ها با وجود حمایت‌های و تلاش‌های دولت افزایش یافته و کسی منکر آن نیست ولی هدف آن است که سطح قیمت اقلام ضروری ثابت باشد.

وی افزود: مسئولان هم باید در کنترل این قیمت‌ها نظارت داشته باشند چون این تفاوت قیمت باعث نابسامانی در بازار و توزیع اقلام می‌شود.

صابری گفت: سازمان تعزیرات سال ۹۸ در حوزه صنف و نظارت بر کالا و خدمات سال مهمی را پیش رو دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: با هدف گذاری سازمان تعزیرات در سال ۹۸ در حوزه بهداشت نیز ورودی که به نفع مردم باشد خواهد داشت و امید است بتوان در حوزه بهداشت در سال ۹۸ اقدامات خوبی داشته باشیم.

وی با تقدیر از تلاش همه مسئولان بویژه فرماندار شهرستان برای تنظیم و نظارت بر بازار اظهار داشت: با هماهنگی هر بیشتر میان مسئولان باید نظارت‌ها بر توزیع کالاهای اساسی بیشتر شود تا افراد سودجو و فرصت طلب از این موقعیت سو استفاده نکنند و اقلام اساسی به دست مردم برسد.
همچنین امروز با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعزیرات حکومتی و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی از اداره تعزیرات گناوه که با تأمین اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان بهسازی و تعمیر و تجهیز شده است بازدید به عمل آمد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر