دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۱۳۲
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در استان بوشهر بر اثر فعالیت سامانه بارشی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با ورود سامانه بارشی، از عصر امروز به تدریج بارش خفیف و پراکنده باران بر روی دریا و سواحل استان آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود بارندگی‌ها به تناوب و به صورت بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد تا اوایل روز سه شنبه در سطح استان ادامه یابد.

مساعدی افزود: با توجه به پیش بینی بارش‌های رگباری در مناطقی از استان‌های همجوار از جمله خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس و با توجه به شرایط فصلی و محلی و احتمال تشدید بارش‌ها در برخی نقاط استان، آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها طی یکشنبه شب تا اواخر روز دوشنبه، دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به عمل آید.

وی ادامه داد: به سبب وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه‌ای، اواسط روز یکشنبه تا اواسط روز سه شنبه، خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی تصریح کرد: توصیه می‌شود از ترددهایی دریایی بویژه تردد شناورهای کوچک و تفریحی طی این مدت اجتناب شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر