دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۸۰
سه‌شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

فکرشهر:  استاندار بوشهر از تدوین تقویم رونق تولید در استان بوشهر خبر داد و گفت: بانک‌ها در روند پرداخت تسهیلات نباید سنگ اندازی کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار اظهار داشت: امروز در واقع روز سیاهی برای سردمداران آمریکا بود که بر خلاف موازین بین‌المللی یک نیروی نظامی را به عنوان تروریست معرفی کردند و بدون تردید روسیاهی برای آمریکا خواهد ماند.

وی افزود: این ژست‌ها و شومن بازی‌های سران آمریکا، چیزی برای آنها نخواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران استوار تر از همیشه ایستاده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها قوانین آشکار دنیا را به سخره گرفتند و یک روز سیاه و تاریک برای سران آمریکا و مدعیان دفاع از حقوق بشر ثبت شده است.

گراوند با اشاره به حضور فعال سپاه و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در مناطق سیل زده یادآور شد: هم اکنون سپاه و سایر نیروهای نظامی در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل هستند و بدون تردید اینگونه رفتار آمریکایی‌ها موجب افزایش محبوبیت سپاه در بین مردم نیز می‌شود.

استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به سال رونق تولید تصریح کرد: همه مسئولان باید در مسیر تحقق شعار سال گام بردارند و این مسئله نباید در حد شعار باقی بماند و انتظار داریم همه مدیران با جدیت پای کار باشند تا رونق تولید به شکل واقعی محقق شود.

گراوند با بیان اینکه میدان نبرد جمهوری اسلامی با سران کفر بحث اقتصاد است گفت: نیاز است همه در میدان حاضر باشیم تا بار دیگر دشمنان سیلی محکمی از نظام اسلامی بخورند.

وی خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در رونق بخشیدن به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا شد و افزود: پایدار نگه داشتن اشتغال امری مهم است که فقط با حمایت از واحدهای تولیدی و سرپا نگه داشتن این واحدها محقق می‌شود.

استاندار بوشهر ابراز داشت: باید از تمام ظرفیت‌ها در حوزه تولید و اقتصاد نهایت بهره را ببریم و همه مدیران باید با شتاب لازم در این مسیر گام بردارند.

گراوند از تدوین تقویم رونق تولید در استان بوشهر خبر داد و افزود: همه دستگاه‌ها باید روزانه و هفتگی و ماهانه گزارشات لازم را به کارگروه اعلام کنند و باید بر اساس تقویم تدوین شده حرکت کنند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت بانک‌ها از واحدهای تولیدی گفت: بانک‌ها در روند پرداخت تسهیلات نباید سنگ اندازی کنند و مدیران بانک‌ها موظف هستند که نهایت همکاری را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر