دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به مناسبت روز جانباز؛
کد خبر: ۵۴۳۸۶
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷

فکرشهر:  مسئولان شهرستان گناوه به مناسبت روز جانباز با سه تن از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، همزمان با ماه شعبان و در روز ولادت باسعادت علمدار رشید کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز مسئولان شهرستان گناوه با سه تن از جانبازان این شهرستان دیدار کردند.

سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه در این دیدار ضمن تبریک روز جانباز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به برکت حماسه آفرینی جانبازان و خون شهدا امروز کشور اسلامی ایران با اقتدار در جهان می‌درخشد.

وی افزود: دیدار با جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس مایه افتخار مسئولان است و باعث افزایش روحیه خدمت در آنها می‌شود.

پاک نژاد با محکومیت اقدام دشمنان در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی از وحدت و همدلی مردم ایران در داخل کشور وحشت دارند و سعی در ایجاد تفرقه و دودستگی در کشور ما را دارند ولی این خباثت و توطئه دشمنان باعث همبستگی و وحدت بیشتر در داخل کشور شده که مایه خرسندی است.

فرماندار گناوه بیان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی ایثارگران و رزمندگان است که همه ما وظیفه داریم در دفاع و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بکوشیم.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در این دیدار بیان کرد: جانبازان شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند که با تاسی از علمدار کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع جان خود را در راه دفاع از میهن و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و همه مدیون این عزیزان هستیم.

وی گفت: آرامش و آسایش اقتدار و عزت امروز کشور مدیون فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های جانبازان، ایثارگران و شهدا و خانواده‌های معزز آنها است که همه باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.

امام جمعه با اشاره به تروریست نامیدن سپاه از سوی دشمنان گفت: امروز دشمن به دنبال این است که بتواند بین صفوف بهم فشرده ی مردم در ایران اسلامی شکاف ایجاد کند ولی قطعاً دشمن به اهداف خود نخواهد رسید و ملت ایران با وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت و رهبر انقلاب نقشه‌های آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

در پایان از سه جانباز هشت سال دوران دفاع مقدس تقدیر شد.

حسن ملکزاده: جانباز ۵۰ درصد، محل جانبازی عملیات فتح المبین، منطقه شوش، حاج ابراهیم جمی زاده: آزاده و جانباز ۵۰ درصد، محل اسارت منطقه عملیاتی شوش، یعقوب غلامعلی زاده: جانباز ۳۰ درصد، در منطقه جنوب

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر