شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۴۱۴
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

فکرشهر:  استاندار بوشهر خواستار تلاش همه مدیران و بانک‌ها برای رونق تولید در استان شد و گفت: ارزاق مورد نیاز مردم استان بوشهر برای ماه مبارک رمضان تامین شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت روز ملی انرژی هسته‌ای، اظهار داشت: ۱۱۴ پروژه در علوم فناوری هسته‌ای روز گذشته افتتاح شد که باعث افتخار کشور است.

وی روز پاسدار و جانباز را گرامی‌داشت و اضافه کرد: قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی اقدامی وقیحانه است و آمریکا با این کار به قوانین و مقررات بین‌المللی پشت پا زد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها جنگ روانی دیگری است، ادامه داد: سپاه یک نهاد قانونی، حافظ و پاسدار کشور در ابعاد گوناگون است که تضعیف سپاه پاسداران از اهداف مهم دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا است.

وی در ادامه خواستار استفاده از همه ابزارها برای رونق تولید شد و بیان کرد: استان بوشهر ظرفیت فوق‌العاده‌ای در عرصه اقتصاد و تولید در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، خدمات دارد.

گراوند از صعود ۱۰ پله‌ای استان بوشهر در زمینه رونق تولید از سال ۹۵ تاکنون اشاره کرد و افزود: جایگاه استان در زمینه رونق تولید از ۲۸ به ۱۸ رسیده است و باید زمینه رونق بیشتر فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از همه توان برای رفع مشکلات مردم استفاده شود، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها و بانک‌ها باید زمینه گره‌گشایی برای رونق تولید را فراهم سازند.

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب هزار و ۶۶۹ میلیارد ریال پروژه در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بیان کرد: تشکیل کارگروه آلایندگی زیست محیطی برای رفع مشکلات در پارس جنوبی از دیگر برکات این سفر بود.

وی خواستار تأمین ارزاق مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان شد و افزود: تأمین آب شرب مورد نیاز در فصل تابستان باید با جدیت پیگیری شود تا در تابستان مردم مشکلات کمی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر