دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور
کد خبر: ۵۴۴۳۴
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۷

فکرشهر: تیم فوتبال شاهین بوشهر در هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور با تساوی مقابل مس رفسنجان از رسیدن به صدر جدول بازماند.
به گزارش فکرشهر از فارس، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور ، تیم مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی خود پذیرای شاهین شهرداری بوشهر بود.

شاگردان عبدالله ویسی در شاهین رتبه دوم جدول را در اختیار داشتند و چشم به لغزش گل گهر صدرنشین داشتند تا با یک پیروزی بتوانند به رتبه نخست صعود کنند. مس اما از این نظر روز پرفشاری را سپری نمی‌کرد چرا که در میانه جدول قرار داشت و خیالش از بابت رتبه و این مسائل راحت بود.

با وجود اینکه دیدار دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، در نیمه دوم تیم  شاهین بوشهر بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کرد و در دقیقه 60 میلاد صارمی موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند و بوشهری‌ها را از حریف پیش بیاندازد.

این گل تا دقایق پایانی برتری را برای شاهین به ارمغان آورده بود و ویسی آماده جشن گرفتن صدرنشینی تیمش با توجه به تساوی گل گهر بود، اما خطای پنالتی به سود مس، همه چیز را تغییر داد تا در دقیقه 86 اکبر صغیری از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای مس به ثمر رساند و در نهایت هم بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه، شاهین شهرداری بوشهر 48 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند و با توجه به شکست آلومینیوم اراک، فاصله خود با رده سوم جدول را هم یک امتیاز افزایش داد و مس رفسنجان هم 33 امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند.

در هفته‌های آینده تیم عبدالله ویسی با ملوان و سرخپوشان پاکدشت روبرو می‌شود که دیدارهای دشواری به حساب می‌آیند. مس رفسنجان میانه جدولی هم نود ارومیه و خونه به خونه بابل را پیش رو خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر