دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: دهکده فرهنگی ورزشی المپیک در عالی‌شهر ساخته می‌شود.به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان بوشهر اظهار داشت: مسئولیت دوران کوتاهی است و باید از این فرصت کوتاه برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنیم و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.وی ادامه داد: شورای اسلامی و شهرداری باید تعامل و همراهی و همکاری زیادی با هم داشته باشند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند و همواره از همه ظرفیت‌های برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم استفاده کنند.
کد خبر: ۵۴۵۷
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: دهکده فرهنگی ورزشی المپیک در عالی‌شهر ساخته می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان بوشهر اظهار داشت: مسئولیت دوران کوتاهی است و باید از این فرصت کوتاه برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنیم و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی و شهرداری باید تعامل و همراهی و همکاری زیادی با هم داشته باشند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند و همواره از همه ظرفیت‌های برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم استفاده کنند.

فرماندار شهرستان بوشهر به ظرفیت‌های ممتاز شهرستان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: این ظرفیت‌ها فرصت‌های مناسبی را برای توسعه، عمران و رونق بوشهر فراهم می سازد که باید از این ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

ساخت دو مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی در عالی‌شهر

وی خواستار برنامه‌ریزی و تلاش برای استفاده مناسب از بافت تاریخی بوشهر برای توسعه بخش گردشگری و فرهنگی بوشهر شد و ادامه داد: هویت تاریخی بوشهر بیانگر این است که مردم بوشهر ریشه در معماری شهری دارند.

ابراهیمی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت دو مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی در عالی‌شهر به زودی اجرایی خواهد شد و ساخت دهکده فرهنگی ورزشی المپیک در عالی‌شهر نیز در مرحله طراحی قراردارد.

فرماندار شهرستان بوشهر در ادامه به اعتبارات شهرستان بوشهر در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: از 110 میلیارد ریال اعتبار امسال شهرستان بوشهر، 30 میلیارد ریال به توسعه عالی شهر تخصیص یافته است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر