جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک فقره پرونده مربوط به عرضه کنندگان سوخت در تعزیرات حکومتی شهرستان دیر رسیدگی شد.به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، با شکایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مبنی بر عرضه خارج از شبکه مقادیری نفت گاز تعداد یک فقره پرونده تشکیل و در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دیرمورد رسیدگی قرار گرفت.شعبه با بررسی محتویات پرونده و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی بیش از 260 میلیون ریال در حق دولت محکوم نمود.
کد خبر: ۵۴۷۶
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: یک فقره پرونده مربوط به عرضه کنندگان سوخت در تعزیرات حکومتی شهرستان دیر رسیدگی شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، با شکایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مبنی بر عرضه خارج از شبکه مقادیری نفت گاز تعداد یک فقره پرونده تشکیل و در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دیرمورد رسیدگی قرار گرفت.

شعبه با بررسی محتویات پرونده و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی بیش از 260 میلیون ریال در حق دولت محکوم نمود.

محکومیت تعدادی از واحدهای صنفی در تعزیرات حکومتی گناوه

گزارش تخلف تعدادی از واحدهای صنفی فعال در سطح شهر گناوه مبنی بر تخلف گرانفروشی جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارسال و پرونده های متشکله جهت صدور رای به شعبه اول بدوی ارجاع داده شد .

شعبه با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده ها و احضار متصدیان واحدهای مربوطه و استماع دفاعیات آنان تخلف انتسابی را برای تعداد سه واحد صنفی محرز تشخیص داده و متصدیان واحدها را به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود ، آرای صادره اجراء و پرونده ها مختومه اعلام شد .

محکومیت عرضه کنندگان سوخت در گناوه

تعداد یک فقره پرونده مربوط به عرضه کنندگان سوخت در تعزیرات حکومتی شهرستان بوشهر رسیدگی شد .

باشکایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مبنی بر عرضه خارج از شبکه مقادیری نفت گاز تعداد یک فقره پرونده تشکیل و در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان گناوه مورد رسیدگی قرار گرفت . شعبه با بررسی محتویات پرونده و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

رسیدگی پرونده تعدادی از نانوایی ها در تعزیرات جم

پرونده تعدادی از واحدهای نانوایی در سطح شهرستان جم به جرم کم فروشی جهت رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد .

شعبه با احضار متصدیان نانوایی ها و با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده ها تخلف انتسابی به تعداد 4 واحد را محرز تشخیص داده و متخلفان رابه پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود ، آرای صادره اجرا و پرونده ها مختومه اعلام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر