يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شیلات گناوه گفت: میزان صید میگوی درحوزه صیدگاه های این شهرستان درسال جاری در مقایسه با سال گذشته 31 درصد افزایش یافت.به گزارش فکرشهر، مهدی ابراهیمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در فصل آزادسازی صید میگوی امسال از 9 مرداد تا 13 شهریور 46 تن میگو از گونه مرغوب 'صورتی (ببری)' در صیدگاههای شهرستان گناوه استحصال شد در حلی که این میزان درسال گذشته 35 تن بود.
کد خبر: ۵۴۸۴
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۱

فکرشهر: رییس شیلات گناوه گفت: میزان صید میگوی درحوزه صیدگاه های این شهرستان درسال جاری در مقایسه با سال گذشته 31 درصد افزایش یافت.
به گزارش فکرشهر، مهدی ابراهیمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در فصل آزادسازی صید میگوی امسال از 9 مرداد تا 13 شهریور 46 تن میگو از گونه مرغوب 'صورتی (ببری)' در صیدگاههای شهرستان گناوه استحصال شد در حلی که این میزان درسال گذشته 35 تن بود.

وی به عوامل اثرگذار در فراوانی صید امسال اشاره کرد و افزود: بارندگی خوب، ممنوعیت یک هفته ای دریا روی شناورها قبل از آغاز زمان فصل صید، صید مسوولانه و تخلف نکردن شناورهای شهرستان درطول سال، آمارگیری دقیق و اصولی و همزمان بودن آزادسازی در سراسر استان بوشهر از مهم ترین عوامل در افزایش صید امسال بوده است.

رییس شیلات گناوه اظهارکرد: 30 درصد از صید میگوی شناورها درمدت 20 روز اول براساس میزان صید به صورت خرده فروشی در اسکه صیادی به مردم اختصاص داده شد و مابقی نیز دراختیار یزاف ها و بازارماهی فروشان برای مصارف عمومی قرار گرفت.

وی یادآورشد: 21 فروند موتورلنج و 75 قایق صیادی درامر صید میگوی امسال در این شهرستان فعالیت داشتند.

رییس شیلات گناوه با قدردانی ازتلاش و عملکرد مناسب جامعه صیادی این شهرستان درمدت طول فصل صید از آنان خواست تا نسبت به صید استاندارد و رعایت قوانین و مقررات دقت و توجه ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر