دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۹۷۹
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اجرای ۱۰۲ هکتار طرح گلخانه‌ای در استان بوشهر طی سال گذشته گفت: در بخش تسهیلات اشتغال روستایی استان بوشهر هدررفت منابع کمتر از یک درصد بوده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور با تبریک هفته کار و کارگر اظهار داشت: توسعه اشتغال و رونق تولید را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی خواستار توجه به نیازها و مشکلات کارگران شد و ادامه داد: امسال به نام سال رونق تولید نامگذاری شده است و باید از همه ظرفیت‌ها برای رونق تولید استفاده کنیم که کارگران هم یکی ارکان اصلی تولید هستند.

استاندار بوشهر با تقدیر از همکاری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه اشتغال در استان و همکاری بانک‌ها در این زمینه، افزود: با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی شاهد توسعه تولید و اشتغال در استان بوده‌ایم.

وی بر لزوم تداوم همکاری بانک در ارائه تسهیلات تولید شد و اضافه کرد: استان بوشهر در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عملکرد بسیار خوبی داشته است و شاهد هدررفت کمتر از یک درصدی منابع بوده‌ایم.

گراوند با اظهار رضایت از عملکرد مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خالی برای کار در استان بوشهر بسیار زیاد است و باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده کرد.

وی از جمله ظرفیت‌های استان به کشاورزی و شیلات اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۰۲ هکتار طرح گلخانه‌ای در استان بوشهر اجرا کردیم و با این اقدام رتبه استان از ۲۲ به ۴ ارتقا یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر