جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان بررسی شد:
فکرشهر: زارع بیان کرد: خط کشی های خیابان های منتهی به مدارس توسط راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری ها صورت گیرد و طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت در مدارس یک امر قانونی است و...
کد خبر: ۵۵۰۲
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: در سال جاری هفت میلیارد و 650 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های شهرستان برای تجهیز و تعمیرات مدارس و مراکز ورزشی آموزش و پرورش دشتستان اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان افزود: در سال آینده نیز برای تجیهز و تعمیرات لازم در حوزه آموزش و پرورش دشتستان 10 میلیارد ریال اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: استفاده از مشارکت های مردمی درمدیریت آموزش و پرورش بسیاری از اهداف آن را نهایی می کند و به نتیجه مطلوب می رساند که در این ارتباط لازم است انجمن های اولیا و ومربیان مدارس فعالتر شوند.

زارع یادآورشد: شهرستان دشتستان در امر مشارکت مردمی و خیرین دارای ظرفیت های بسیار خوب و بالایی است که ضروری است در امر خیرین و جلب مشارکت های مردمی در توسعه آموزشی و تربیتی مدارس بیشتر تلاش کنیم.

وی با اشاره به نزدیکی سال تحصیلی جدید تاکید کرد که برای بازگشایی مدارس همه مدیران و مسوولان مربوط با آمادگی کامل به استقبال سال تحصیلی جدید بروند و شرایط لازم را برای حضور دانش آموزان در مدارس به بهترین نحو و شکل ممکن مهیا کنند.

زارع بیان کرد: خط کشی های خیابان های منتهی به مدارس توسط راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری ها صورت گیرد و طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت در مدارس یک امر قانونی است و همه مدیران مربوط در این امر همراهی کنند.

فرماندار دشتستان ادامه داد: برای تسهیل در امر ایاب و ذهاب دانش آموزان تاکسیرانی و اتوبوس رانی با همکاری و هماهنگی شهرداری برنامه ریزی لازم انجام دهند.

وی بر فراهم کردن و پشتیبانی برای برگزاری کلاس های کنکور، همایش های مشاوران و دست اندرکاران امر برگزاری کنکور و گسترش آن تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز گفت: از اهداف مهم آموزش و پرورش در سال جاری ارتقای مدیریت آموزشگاهی، ساماندهی نیروهای انسانی و عملیاتی کردن بودجه مدارس و مشارکت والدین ومردم در اداره مدارس است.

سید حسن لواسانی فرد افزود: در موضوع ارتقای مدیریت آموزشگاهی شش مدرسه در دشتستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی توسعه مشارکت های مردمی در مدارس، اختصاص وسیله ایاب و ذهاب معلمان در مناطق ارم و بوشکان و فعال کردن دانشگاه فرهنگیان را از برنامه های مهم این مدیریت عنوان کرد.

لواسانی فرد بیان کرد: برای فرهنگ سازی و پیشگیری از خطرات تردد موتورسیکلت توسط دانش آموزان در مدارس از 31 شهریور ماه تردد موتورسیکلت ها توسط دانش آموزان در مدارس ممنوع است.

وی گفت: حدود 20 درصد از جمعیت شهری برازجان را دانش آموزان تشکیل می دهد و در بحث ایاب و ذهاب موتورسیکلت توسط دانش آموزان با مشکلات بسیاری روبرو هستیم که اجرای این طرح سبب بازدارندگی بسیاری از معضلات اجتماعی می شود.

به نوشته ی ایرنا، لواسانی فرد افزود: در کنکور امسال 30 دانش آموز در شهرستان دشتستان رتبه زیر یکهزار داشتند که برای ارتقای بیشتر دانش آموزان در کنکور در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی بهتری صورت خواهد گرفت.

ماشاالله احمدی شهردار برازجان نیز از احداث یک مجموعه دارالقرآن دانش آموزی ویژه آموزش و پرورش در شهر برازجان خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر