سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته تعاون در آیینی و با حضور فرماندار دشتستان و جمعی از مسوولان کارگاه و نمایشگاه شرکت تعاونی تابلو فرش آذر خلیج دشتستان در شهر برازجان به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در کارگاه و نمایشگاه شرکت تعاونی تابلوفرش دستباف دشتستان حاضر شد و از صنایع دستی و انواع تابلو فرش‌های موجود در این شرکت بازدید کرد. 
کد خبر: ۵۵۱۲
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: به مناسبت هفته تعاون در آیینی و با حضور فرماندار دشتستان و جمعی از مسوولان کارگاه و نمایشگاه شرکت تعاونی تابلو فرش آذر خلیج دشتستان در شهر برازجان به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در کارگاه و نمایشگاه شرکت تعاونی تابلوفرش دستباف دشتستان حاضر شد و از صنایع دستی و انواع تابلو فرش‌های موجود در این شرکت بازدید کرد. 

در این بازدید دکتر ارسلان زارع با بیان اینکه فرش و تابلوفرش ایران به عنوان یکی از نمادهای اصیل ایرانی در دنیا شناخته شده است اظهار داشت :  تلاش مسوولان شهرستان این است که در راستای احیاء و ارتقای صنایع دستی شهرستان گام های اساسی را بردارند تا به خودکفایی و اقتصاد زنان خانواده نیز کمک شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان نیز دراین آیین گفت: این شرکت تعاونی با 700 نفر عضو و سرمایه گذاری 12 میلیارد ریال ایجاد شده است.

ضرغام شهریاری افزود: فعالیت های این تعاونی دردو کارگاه تولیدی و آموزشی صورت می گیرد و ضمن تولید فرش دستباف، زمینه آموزش علاقه مندان این هنر نیز فراهم است.

وی بیان کرد: اعضای این شرکت تعاونی بافندگانی از سراسر استان بوشهر هستند که 500نفر از آنها به صورت کارگاهی یا خانگی دستمزد دریافت و200نفر دیگر مستقل بوده و مواد اولیه خود را از شرکت تهیه می کنند.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر