جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۱۵۸
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: دانشجویان حامی محیط زیست جایگاه مطالبه گری را با هدف حفظ محیط زیست تقویت کنند.

به گزارش فکرشهر، فرهاد قلی نژاد روزشنبه درنشست منطقه ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی در بوشهر افزود: لازمه تحقق این مطالبه گری این است که دانشجویان حامی محیط زیست از طریق مطالعه قوانین مربوطه تسلط خود را بر این حوزه افزایش دهند.

وی بیان کرد: درکشور برای حوزه های مختلف از جمله محیط زیست قوانین خوبی نوشته شده اما در اجرا توجه خوبی به آنها نشده است.

قلی نژاد ادامه داد: دلسوزی همیشگی دانشجویان نسبت به محیط زیست نشات گرفته از درک عمیق از محیط زیست و منابع آب و خاک ایران است که باید به آن توجه ویژه شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: امروزه با حرکات و فعالیت های خوبی در حل بحران های زیست محیطی روبرو هستیم که این مهم نوید بخش آینده ای روشن برای محیط زیست کشور است.

وی یادآور شد: در برنامه ششم توسعه طرح های جامع برای حفظ محیط زیست مطرح شده که سازمان های مردم نهاد و تشکل های دانشجویی می توانند در این حوزه تاثیر خوبی بگذارند.

قلی نژاد اظهارداشت: رسالت محیط زیست و دانشجویان آموزش های صحیح و هدفمند محیط زیست است تا از این طریق نگاه مدیران و مسئولان به سمت آگاهی از اثرات منفی و ناگوار برخی از اقدام های در تقابل با محیط زیست سوق داده شود.

در این نشست یک روزه دانشجویانی از استان های بوشهر، فارس، خوزستان، که'یلویه وبویراحمد حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر