جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دارندگان رتبه های زیر هزار کنکور تقدیر شدند:
فکرشهر: کرمی افزود: براساس آخرین گزارش، 33 نفر رشته علوم تجربی، 35نفر رشته ریاضی و فیزیک، 12 نفر رشته علوم انسانی، 21نفر زبان انگلیسی و سه نفر در رشته هنر موفق به کسب رتبه‌های زیر یک‌هزار شده‌اند...
کد خبر: ۵۵۶۲
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه توجه به اعتبارات آموزش و پرورش بهبود یافته است گفت: با توجه به تامین اعتبارات مناسب در بودجه امسال به آموزش و پرورش استان انتظار داریم بتوانیم برنامه خوبی برای کنکور سال تحصیلی 93-94 داشته باشیم.
 
 به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی در آیین تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری در استان بوشهر، با بیان این که آموزش و پرورش به دنبال ایجاد تغییر در سهمیه دانشگاه ها و افزایش رشته‌های دانشگاهی است بیان کرد: با اجرای این برنامه آموزش پرورش  می‌تواند بخشی از مشکلات دانش آموزان استان را حل کند.
 
معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه کنکور یک وظیفه همگانی است  گفت:  تنها آموزش و پرورش مسئول این بخش نیست ولی با این حال آموزش متوسطه با برنامه ریزی و برگزاری کلاس‌های تقویتی و کنکور درصدد ارتقا جایگاه کنکور استان است.
 
کرمی، با اشاره به اینکه هنوز رتبه های نهایی کنکور مشخص نشده است، گفت: 104 نفر از دانش آموزان استان بوشهر موفق به کسب رتبه‌های زیر یک‌هزار شده‌اند.
 
وی افزود: براساس آخرین گزارش، 33 نفر رشته علوم تجربی، 35 نفر رشته ریاضی و فیزیک، 12 نفر رشته علوم انسانی، 21 نفر زبان انگلیسی و 3 نفر در رشته هنر موفق به کسب رتبه‌های زیر یک‌هزار شده‌اند.
 
کرمی بیان کرد: شهرستان دشتستان با 35 نفر، بوشهر با 24 نفر و دشتی با 16 نفر در کسب رتبه‌های زیر یک‌هزار نفر مقام های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.
 
وی کسب مقام نخست نانو، نایب قهرمانی رشته تکواندو جهانی، سه طلای دو و میدانی کشور و انیمیشن برتر را از جمله افتخارات دانش آموزان بوشهری ذکر کرد.
 
معاون آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه جایگاه کنکور استان بوشهر بهبود می‌یابد گفت: سال آینده شش‌هزار و 200 دانش‌آموز در استان بوشهر درکنکور سراسری شرکت می‌کنند که برای تقویت بنیه علمی آنان امسال 34 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

به نوشته ی سایت استانداری، در این آیین از برگزیدگان کنکوردر استان بوشهر که رتبه آنان زیر 1000 بود تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر