يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ماهواره از ابزارهای جنگ نرم است که امروز دشمن به واسطه آن به جنگ اعتقادات و باورهای مردم آمده است.به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمید خرمدل روز شنبه درهمایش آسیب شناسی ماهواره با عنوان دجالواره افزود: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی با هر دسیسه و حیله ای به دنبال براندازی و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و بیش از 17 هزار شهید ترور دست مایه فکر پلیدشان بود.
کد خبر: ۵۵۹۲
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ماهواره از ابزارهای جنگ نرم است که امروز دشمن به واسطه آن به جنگ اعتقادات و باورهای مردم آمده است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمید خرمدل روز شنبه درهمایش آسیب شناسی ماهواره با عنوان دجالواره افزود: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی با هر دسیسه و حیله ای به دنبال براندازی و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و بیش از 17 هزار شهید ترور دست مایه فکر پلیدشان بود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با همه دسیسه های شوم دشمنان در حال رشد و تعالی و الگویی برای بیداری سایر کشور های جهان شده است تا جایی که امروز بزرگترین تهدید برای آمریکا و غرب به حساب می آید.

خرم دل یادآورشد: استکبار جهانی برای مقابله با اسلام دارای دو مولفه جنگ سخت و نرم است که طراحی و پیدایش گروههای تروریستی در کشورهای اسلامی همچون داعش جنگ داخلی به راه انداخته و این کشور را با بحران مواجه کرده اند.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: جنگ نرم نیز یکی دیگر از مولفه های دشمن است که باورهای مردم را هدف قرار داده اند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن قسم خورده ما نه تنها با ایران بلکه با تمام ملتها مشکل دارد و آنها می خواهند در دنیا تنها فرهنگ آمریکایی حاکم باشد و به دنبال گسترش این هدف هستند.

خرمدل در خصوص آسیب های ماهواره گفت: بزرگترین و مهمترین ابزار دشمن در جنگ نرم ماهواره و اینترنت است که به واسطه آن به سرعت نور در افکار و عقاید مردم تاثیر گذاشته و وارد منازل مردم و حریم خصوصی آنها شده و اگر نخواهیم این موضوع را جدی بگیریم با بحران بزرگی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: ما اگر در جنگ نرم با تهدید فوق العاده و ویژه مواجه هستیم باید به این نکته اشاره کرد که در جبهه متقابل علیه آنها دست برتر بوده ایم و نباید بگذاریم دشمن با خطر بزرگ و جدی چون ماهواره ما را به چالش بکشد و اوضاع را به نفع خود رقم زند.

وی افزود: اکثر ناهنجاری های فرهنگی جامعه امروز نشات گرفته از معضل جدی به نام ماهواره است.

وی گفت: سپاه با کار فرهنگی سعی در شناساندن معضلات ماهواره برای خانواده های ایرانی دارد و با اجرای طرح دجالواره به دنبال افق روشنی است که مردم خود ماهواره ها را جمع کنند و یاری رسان مجموعه سپاه در رفع دغدغه بزرگ فرهنگی امروز نظام مقدس و الهی باشند.

فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان نیز در این آیین گفت: سپاه تنگستان با اجرای نشست های متعدد نهضت روشنگری از ابتدای سال جاری تا کنون همت و تلاش خود را در اجرای طرح دجالواره به جدیت تمام به کار بسته است تا با کار فرهنگی مستمر و تلاش مضاعف به هدف اصلی که همان عدم استفاده مردم از ماهواره خواهد بود نایل آید.

سرهنگ محمدعلی ملاکی افزود: برنامه جدی و از پیش تعیین شده برای نقطه به نقطه بخش مرکزی شهرستان تنگستان خواهیم داشت و همت و تلاشمان را معطوف به کار فرهنگی خواهیم کرد و تا حصول نتیجه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر