پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از بهره‌برداری از هشت فضای جدید آموزشی در دشتستان خبر داد و گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید هشت پروژه مهم آموزشی در شهرها و روستاهای مختلف افتتاح شده و چند پروژه نیز در دست اجراست.به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع عنوان کرد: بازسازی مدرسه شبانه‌روزی رازی سعدآباد، احداث کلاس درس در دبستان اخوت در ارم، احداث کلاس درس در دبستان خیرک ارم و احداث دبستان در کمه‌زرد ارم دشتستان از جمله این پروژه‌هاست.
کد خبر: ۵۵۹۹
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: فرماندار دشتستان از بهره‌برداری از هشت فضای جدید آموزشی در دشتستان خبر داد و گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید هشت پروژه مهم آموزشی در شهرها و روستاهای مختلف افتتاح شده و چند پروژه نیز در دست اجراست.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع عنوان کرد: بازسازی مدرسه شبانه‌روزی رازی سعدآباد، احداث کلاس درس در دبستان اخوت در ارم، احداث کلاس درس در دبستان خیرک ارم و احداث دبستان در کمه‌زرد ارم دشتستان از جمله این پروژه‌هاست.

وی تصریح کرد: احداث کلاس درس در دبستان آبپای ارغون ارم، احداث کلاس در دبستان نور مکابری آبپخش، احداث مجتمع فرهنگی مذهبی علی‌آباد برازجان و مدرسه 9 کلاسه نرجس برازجان نیز از این پروژه‌هاست.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر