شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: پایگاه‌های امداد جاده‌ای و اورژانس در محور بوشهر- شیف - گناوه احداث می‌شود.به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی ظهر شنبه در نشست بررسی محور بوشهر ـ شیف ـ گناوه اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه راه‌های استان بوشهر بوده‌ایم که لازم است تا این راه‌ها از نظر ایمنی نیز افزایش یابند و امکانات مورد نیاز در این راه‌ها مستقر شود.
کد خبر: ۵۶۰۲
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: پایگاه‌های امداد جاده‌ای و اورژانس در محور بوشهر- شیف - گناوه احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی ظهر شنبه در نشست بررسی محور بوشهر ـ شیف ـ گناوه اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه راه‌های استان بوشهر بوده‌ایم که لازم است تا این راه‌ها از نظر ایمنی نیز افزایش یابند و امکانات مورد نیاز در این راه‌ها مستقر شود.

وی ادامه داد: احداث پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و اورژانس در محور بوشهر- شیف - گناوه یکی از اقدامات بسیار مهمی است که از همان ابتدای ساخت این جاده مورد تاکید بوده و نیاز آن احساس می‌شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر تاکید کرد: بر اساس خواسته استاندار بوشهر برای تسریع در اجرای این طرح، زمین مورد نیاز برای ساخت این پایگاه اختصاص می‌یابد و اداره کل منابع طبیعی و امور اراضی نیز باید اقدامات مورد نیاز برای استعلام زمین مورد نیاز را انجام دهند.

وی بر لزوم تسریع در انجام کارهای واگذاری اراضی مورد نیاز ساخت این پایگاه تاکید کرد و ادامه داد: پایگاه‌ امداد و نجات جاده‌ای محور بوشهر- شیف - گناوه در سه راهی حسن نظام مستقر خواهد شد و پایگاه اورژانس جاده‌ای نیز در در سه راهی کره بند در کنار مجتمع خدمات رفاهی استقرار می‌یابد.

مرادی با تاکید بر لزوم تلاش مخابرات برای ایجاد شرایط مورد نیاز پوشش موبایل و تلفن ثابت در این محور، اضافه کرد: واگذاری انشعابات مورد نیاز برای ساخت این پایگاه‌ها نیز باید توسط شرکت‌های آب فاضلاب روستایی و شرکت توزیع نیروی برق انجام شود.

وی خواستار تعامل و همراهی همه دستگاه‌های ذیربط برای تسریع در احداث پایگاه‌های امداد جاده‌ای و اورژانس در محور بوشهر- شیف - گناوه شد و گفت: ساخت این پایگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به حجم تردد در این محور یک ضرورت محسوب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر