جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۱۳۷
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: موضوع فاضلاب به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان و مردم، از اولویت های تعیین شده در تدوین سند جامع نظام نامه سلامت این شهرستان قرار گرفت و پیگیری های خوبی برای این مطالبه عمومی صورت گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز سه شنبه در  نشست مدیریت پسماند این شهرستان افزود: با پیگیری های صورت گرفته، اعتباراتی برای حل مشکل فاضلاب در سفر اسفندماه سال گذشته  رئیس جمهوری درنظرگرفته شده که  امیدواریم با  تخصیص و جذب آن دغدغه چندین ساله مردم برطرف شود.

وی اظهارداشت: شهرستان گناوه در زمینه تنظیم و تدوین سند جامع  نظام نامه  مدیریت همه‌ جانبه سلامت  از سیاست‌های مصوب شده کلی کشور،  شهرستان‌های برتر و پیشگام در استان بوشهر است و  تلاش‌های بی دریغ اعضای کمیته‌های سه گانه آن که بدون هیچ چشمداشتی تلاش می کنند، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اهمیت بحث پسماند به عنوان دومین برنامه مورد نظر در سند نظام نامه سلامت در سال جاری گفت:  با تلاش مدیریت پسماند شهرداری گناوه  بسیاری از مشکلات محل دفن زباله نظیر آتش زدن زباله ها که برخی اهالی روستاهای اطراف و حتی شهر گله مندند، حل شد.
فرماندار گناوه اظهارداشت: استفاده از فناوری های نوین در بحث پسماند در این شهرستان ضرورت دارد.

وی بیان کرد:  شرکت‌ها  و کارگاه‌هایی که مجوز جمع آوری زباله ندارند و بدون مجوز اقدام به جمع آوری زباله‌ها می‌کنند  توسط شهرداری با همکاری شبکه بهداشت و محیط زیست جمع آوری شوند.

پاک نژاد گفت: همکاری و مشارکت مردم در جداسازی پسماندها ضروری است و باید به آن اهتمام جدی ورزند.

وی افزود:  شبکه بهداشت و درمان و شهرداری نسبت به تامین و تهیه وسایل مورد نیاز برای تفکیک زباله‌ها اقدام و در دستور کار خود قرار دهند و دراین زمینه  برگزاری برنامه‌های آموزشی و  همایش‌ها  و استفاده از افراد صاحب نظر برای ارایه پیشنهاد و راهکار مدنظر باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر