دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۲۰۷
پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور گفت:روز قدس نماد وحدت و نقطه‌ عزت و کرامت جهان اسلام است
به گزارش فکرشهر از فارس، عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با توجه به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه رمضان، روز جهانی قدس و خیزش مسلمانان از آحاد مردم همیشه در صحنه دعوت کرد تا با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

خلیل افرا با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه‌ عزت و کرامت آن است عنوان داشت:روز قدس روزی است که باید به همه‌ ابرقدرت‌ها و آمریکای جنایت‌کار و صهیونیست غاصب هشدار داد که دست از اذیت و آزار مستضعفین بردارند.

وی روز قدس را روزی برای نشان دادن وحدت تمام مسلمین در برابر ابرقدرت‌های جهانی که مخالف اسلام و ارزش‌های دینی قلمداد کرد و افزود: این روز آغازی‌ برای ترقی حکومت‌های اسلامی و از میان برداشته‌ شدن عاملین تفرقه میان مسلمین است.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر کنگان گفت: روز قدس بیان‌گر این است که  دین اسلام دین الهی است و حاکمیت در زمین را باید برعهده بگیرد و در همه‌ اقطار عالم پیش‌روی کند و به یقین باید بدانیم گرامی‌داشت این روز بزرگ بر امت اسلام ضروری و واجب است.

وی ادامه داد: رژیم غاصب با حمایت آمریکای جنایت‌کار در تلاش است جهت ایجاد اختلاف روز جهانی قدس را کم‌رنگ نماید؛صهیونیست غاصب باید بداند که مسلمانان جهان و به‌ویژه مردم شریف و انقلابی ایران از حقوق به‌حق مردم و ملت فلسطین حمایت کرده و اعمال زشت و شوم ضدانسانیت و بشریت غده‌ سرطانی اسرائیل را محکوم می‌کند.

رئیس هیئت افتاء اهل سنت استان بوشهر ابراز کرد: امسال اهمیت روز قدس بیشتر از سال‌های گذشته است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند و همه‌ ملت شریف ایران به‌ویژه مردم همیشه در صحنه‌ استان بوشهر اعم از شیعه و اهل سنت با تبعیت از آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام رحمه‌الله و با پیروی از رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله در روز جمعه همگام با مردم خداجوی و روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده تنفر و انزجار خود را اعلام می‌نماییم و از آحاد مردم همیشه در صحنه دعوت می‌نماییم با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند و این حضور موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان مخلص برادران مسلمان فلسطینی باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر