يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از حضور 140 عضو هلال جمعیت هلال احمر بوشهر در مانور امداد و نجات نجات در زلزله خبر داد.\r\n
کد خبر: ۵۶۳
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از حضور 140 عضو هلال جمعیت هلال احمر بوشهر در مانور امداد و نجات نجات در زلزله خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عبدالکریم شعبانزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مانور که با حضور 140 عضو غنچه‌های هلال در جاده ساحلی بوشهر با هدف ایجاد فضایی مناسب با آموزش‌های بشر دوستانه امدادی و اقدامات پیشگیرانه در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و تلفات ناشی از حوادث برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مانور آشنایی اعضا با نحوه پناه‌گیری، شناخت نقاط امن و نا امن در زلزله، نهادینه کردن مباحث امدادی، آشنایی بیشتر کودکان با حوادث احتمالی و نحوه مقابله با آن، آموزش امداد و کمک‌های اولیه و تقویت حسن مشارکت است.

شعبانزاده در ارتباط با مراسم جشن درختکاری در هلال احمر نیز گفت: به منظور حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها برنامه‌های بشر دوستانه با شعار همت پایدار خدمت ماندگار با رویکرد پیشگیری در شعب سراسراستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: در هفته منابع طبیعی براساس تفاهم نامه همکاری با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برنامه‌هایی از قبیل برپایی چادر جوانان و توزیع نهال، بازدید از اداره منابع طبیعی در سطح استان، برپایی نمایشگاه عکس با عنوان درختان امدادگر و برگزاری کارگاه توانمندسازی در زمینه کاشت و نگهداری نهال با حضور 500 عضو جوانان هلال احمر در استان بوشهر برگزار شد. /ص

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر