پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس بازسازی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهرگفت: تاکنون 546 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای بهسازی و نوسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله دشتستان پرداخت شده است.به گزارش فکرشهر، سالار عبدالهی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین 87 میلیارد ریال کمک بلاعوض به صاحبان واحدهای احداثی، تعمیری و دیوارکشی زلزله زدگان پرداخت شده است.وی یادآورشد: در شهرستان دشتستان از یکهزارو 800 واحد احداثی تاکنون یکهزارو 218 واحد سقف پوشی شده است و از این شمار 606 واحد نیز قابل سکونت هستند.
کد خبر: ۵۷۰۹
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: رییس بازسازی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهرگفت: تاکنون 546 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای بهسازی و نوسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله دشتستان پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر، سالار عبدالهی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین 87 میلیارد ریال کمک بلاعوض به صاحبان واحدهای احداثی، تعمیری و دیوارکشی زلزله زدگان پرداخت شده است.

وی یادآورشد: در شهرستان دشتستان از یکهزارو 800 واحد احداثی تاکنون یکهزارو 218 واحد سقف پوشی شده است و از این شمار 606 واحد نیز قابل سکونت هستند.

رییس بازسازی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهرگفت: از دو هزارو 301 واحد تعمیری آسیب دیده زلزله دشتستان نیز یکهزارو 973 واحد عملیات اجرایی آن شروع شده که از این شمار یکهزارو 565 واحد عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است ودر آن ساکن شده اند.

عبدالهی اضافه کرد: از یکهزارو 300 واحد دیوار کشی زلزله دشتستان نیز یکهزارو هفت واحد عملیات اجرایی آن آغاز شده است و 658 واحد نیز کار دیوار کشی آنها به پایان رسیده است.

پس از وقوع زمین لرزه آذرماه پارسال دشتستان و بلافاصله پس از حضور ریاست جمهوری در منطقه زلزله زده کار بازسازی شروع شد. 

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز روز گذشته در سفر به دشتستان از روند اجرای منازل در حال بازسازی این دشتستان بازدید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر