جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۲۴۵
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

فکرشهر:  شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر به عنوان واحد برتر کشور در زمینه سازگاری با کم آبی انتخاب و توسط وزیر نیرو تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر اظهار داشت: اولین نشست و نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم آبی کشور به میزبانی وزارت نیرو در حال برگزاری است.

حسین باشی زادگان افزود: در این رویداد سه روزه تجارب موفق استان ها در زمینه سازگاری با کم آبی در چارچوب سخنرانی، پنل های تخصصی، نمایشگاه و ویدئوکنفرانس مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به مشارکت فعال همه ی استان ها در این طرح ملی خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه این همایش، شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر به عنوان واحد برتر کشور در زمینه سازگاری با کم آبی انتخاب و توسط وزیر محترم نیرو تقدیر به عمل آمد.

سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر گفت: کارگروه سازگاری با کم آبی استان بوشهر با ۳۸ طرح ارائه شده در بخش کشاورزی حائز کسب رتبه اول در این بخش شد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر همچنین در رتبه دومِ بیشترین آثار ثبت شده در تجارب موفق سازگاری با کم آبی کشور قرار گرفت.

در بخشی از این لوح تقدیر که به امضای وزیر نیرو رسیده، آمده است: نظر به اینکه اقدامات شایسته آن شرکت در زمینه تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان بوشهر که در اولین نشست و نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم آبی نیز ارائه شده است، به تشخیص کمیته علمی این رویداد، شایسته کسب عنوان واحد برتر قابل تقدیر در زمینه سازگاری با کم آبی شناخته شده است، بدین وسیله از اهتمام آن مجموعه قدردانی کرده و توفیق روز افزونتان را در دستیابی به اهداف سازگاری با کم آبی و توسعه پایدار خواستارم.

این همایش ملی با هدف به اشتراک گذاری تجارب موفق سازگاری با کم آبی از سوم تا پنجم تیر ماه در سه محور صنعت، معدن و انرژی، کشاورزی و شرب، فضای سبز و محیط زیست در حال برگزاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر