سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۴۳۳
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شهریه مهدکودک‌ها و مدارس غیرانتفاعی در استان بوشهر ساماندهی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، زهرا افضلی‌نیا بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رسیدگی به شکایات و مطالبات مردم تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و تلاش شده تا در سریع‌ترین زمان اقدام شود.

وی تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و صدور احکام آنها را یکی از اولویت‌های مهم تعزیرات دانست و اضافه کرد: مقابله جدی با گران‌فروشی و کم‌فروشی به صورت جدی در دستور کار شعب تعزیرات حکومتی استان بوشهر است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از انجام گشت‌های نظارتی و بازرسی به صورت مشترک خبر داد و بیان کرد: طی سه ماه نخست امسال هزار و ۷۰۵ پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان بوشهر شده که رأی هزار و ۹۶ پرونده صادر شده است.

وی به جریمه پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیونی برای متخلفان اقتصادی در عرضه کالا و خدمات اشاره کرد و افزود: برای ۶۵۸ مورد پرونده مواد و کالای بهداشتی و دارویی در سه ماه نخست امسال ۱.۵ میلیارد ریال جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

افضلی‌نیا اضافه کرد: اتاق اصناف باید مشارکت بیشتری را در بازرسی از قیمت کالا و اجناس بازار داشته باشد و باید نقش‌آفرینی اصناف در این حوزه افزایش یابد.

وی خواستار ساماندهی شهریه ثبت نام در آموزشگاه‌های خصوصی زیر مجموعه آموزش و پرورش و مدارس غیرانتفاعی شد و گفت: شهریه مهد کودک‌ها در استان بوشهر با دیگر نقاط کشور متفاوت است و باید نظارت بیشتری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر