شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۴۴۵
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: احداث پارکینگ طبقاتی از مطالبه های جدی مردم این شهر است که باید نسبت به احداث آن اهتمام جدی صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، ندا عبدالله زاده دوشنبه شب در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: همچنین احداث پارکینگ طبقاتی از مطالبات جدی این شورا محسوب شده که انتظار می‌رود در این زمینه اقدام جدی تری صورت گیرد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در بودجه سال ۹۸ اعتبار ایجاد پارکینگ در زمین دریابگرد (مرکز شهر) مصوب شده شهرداری باید عملیات اجرایی پارکینگ در زمین متعلق به خود را اجرایی کند.

عبدالله زاده بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه عملیات احداث تقاطع دوم شهر بوشهر آغاز شده انتظار می‌رود در عملیات عمرانی این پروژه دقت شود که شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وی ادامه داد: همچنین انتظار است وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهرداری مثل چرخ فلک و فانوس هر چه سریع‌تر مشخص شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مقصران پروژه‌های مشکل دار بوشهر از جمله چرخ فلک، فانوس دریایی و سنگفرش میدان آزادی که براساس گزارش مشاور ضعف ناظران آن محرز است باید به مراجع قضائی و دستگاه‌های نظارتی معرفی شوند.

روح الله نصرتی افزود: تقاطع غیرهمسطح بوشهر نیز که با چندین قرارداد غیر از قرارداد اولیه به بهره برداری رسیده هر روز دارای یک مساله است که این موضوع به هیچ وجه زیبنده شهروندان بوشهری نیست.

دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: سن مصرف سیگار و دخانیات در بوشهر پایین آمده که یکی از دلایل آن نبود فضاهای تفریحی و سرگرمی در شهر است

طاهره شمشیری بیان کرد: شهرداری باید برای این موضوع همت و برنامه داشته باشد زیرا در نبود شهروند سالم روگذر و جاده به تنهایی توسعه شهر را فراهم نمی‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر