سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۴۶۲
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر توسعه خدمات‌دهی به مردم، گفت: مسئولان باید خادم واقعی مردم باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در مراسم تشییع شهید غلامرضا سلیمی در بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر امروز بار دیگر حضوری حماسی در مراسم مربوط به شهدا داشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر همواره راه شهدا را ادامه خواهند داد و پای آرمان‌های خود با شهدا ایستاده‌اند افزود: مردم با حضور با شکوه خود در این مراسم بر پایداری راه شهدا تاکید کردند.

امام جمعه بوشهر پایداری، استحکام و استقامت در راه آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و انقلاب را از پیام‌های این حضور دانست و بیان کرد: این حضور باشکوه بیانگر ادامه راه امام راحل، شهدا و حماسه آفرینان است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر ولایت‌مداری و استکبارستیزی خود را همواره اثبات کرده‌اند، ادامه داد: آرمان‌ها، ارزش‌ها، راه امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه در جامعه پایدار است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر ادامه آرمان‌ها، ارزش‌ها، راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای خدمت به مردم اضافه کرد: خدمت به مردم هیچ‌گاه نزد خدا و مردم فراموش نمی‌شود و مسئولان باید خادم واقعی مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به جایگاه ویژه شهدا و خانواده آنان نزد مردم اشاره کرد و افزود: شهدا دارای جایگاه ویژه‌ای هستند که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر