شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: 40 هنرمند شاخص کشور به بوشهر می‌آیند...
کد خبر: ۵۷۵
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: 40 هنرمند شاخص کشور به بوشهر می‌آیند.

به گزارش فکرشهر، مصطفی مردانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور هنرمندان شاخص کشور در استان بوشهر اظهار داشت: 40 نفر از هنرمندان شاخص کشور برای حضور در بوشهر و جزیره خارگ روز چهارشنبه به بوشهر می‌آیند.

وی اضافه کرد: تعدادی از اصحاب رسانه و هنرمندان استان بوشهر نیز این هنرمندان را در این برنامه همراهی می‌کنند این هنرمندان صبح روز چهارشنبه با پرواز از تهران به جزیره خارک سفر می‌کنند و بعدازظهر چهارشنبه به بوشهر می آیند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر با اشاره به اینکه این هنرمندان در قالب راهیان نوراز جزیره خارک بازدید می‌کنند ادامه داد: مراسم استقبال از این هنرمندان بعداز ظهر چهارشنبه دراسکله والفجر بوشهر برگزار خواهد شد.

وی به برنامه‌های این هنرمندان در شهر بوشهر اشاره کرد و افزود: دیدار با نماینده ولی در استان و امام جمعه بوشهر آیت‌الله صفایی بوشهری، بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر، حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه خلیج فارس بوشهر و بازدید از موزه رئیس‌علی دلواری از جمله این برنامه‌ها است.

مردانی تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان برنامه دارد تا این برنامه‌ها را ادامه داده و در آینده نیز شاهد حضور دیگر فعالان هنری کشور در استان بوشهر و حضور در اماکن یادشده باشیم.

لازم به ذکر است که بر اساس اعلام رئیس سازمان بسیج هنرمندان بوشهر، افرادی چون سید عباس عظیمی، علی ابراهیمی، محمود پاک نیت، پروانه مرزبان، ابوطالب صادقی، قطب الدین صادقی، بهروز بقایی، داریوش اسدزاده، محمدرضا بایرامی، رحیم خدومی، ابراهیم حسن بیگی، مهوش صبرکن، مهدی قزلی، غزل همت، محموبه بیات، انیسه شاه حسینی و نرگس آبیار به بوشهر می‌آیند.

همچنین نورا حق پرست، منیژه آرمین، صفیه آقاجانی، مسعود اپیدکار، محمد سرلک فر، حسام دژند کرمانی، حسین حاجی، احمد رشکی، احمدعلی محسن زاده، محمدحسن حیدری، محمود عبدالحسینی، فضل الله بختیار، میرزاده جهانشاهی، زرین تاج بهرامی، زهره حسینی، فاطمه فرحانی خواه، هادی آزرم، هوشنگ توکلی،محسن سلیمانی، احمد پیله چی، محمدرضا اسلام لو، محمد خزاعی، محمدرضا شرف الدین و رضا صفایی پور از دیگر هنرمندانی هستند که به بوشهر می‌آیند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر