يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح‌های زیرساخت رفاهی و تفریحی در شهر بوشهر در اولویت برنامه‌ها است بگونه‌ای که امسال تا دهه فجر 10 پروژه ورزشی در بوشهر ایجاد می‌شود.به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری در بازدید از پروژه‌های عمران شهری بوشهر با بیان اینکه گذر امام علی(ع) بهسازی می‌شود، گفت: در این گذر 4 کیلومتری با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر طرح سیستم روشنایی به زودی عملیات اجرایی آن آغازو   راه‌اندازی می‌شود.  
کد خبر: ۵۷۶۰
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح‌های زیرساخت رفاهی و تفریحی در شهر بوشهر در اولویت برنامه‌ها است بگونه‌ای که امسال تا دهه فجر 10 پروژه ورزشی در بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری در بازدید از پروژه‌های عمران شهری بوشهر با بیان اینکه گذر امام علی(ع) بهسازی می‌شود، گفت: در این گذر 4 کیلومتری با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر طرح سیستم روشنایی به زودی عملیات اجرایی آن آغازو   راه‌اندازی می‌شود.  

وی با بیان اینکه مرکز استان بوشهر باید به‌عنوان الگوی دیگر شهرها شود افزود: طرح‌های عمران شهری باید به‌گونه‌ای طراحی و اجرا شود که ضمن اینکه زیبایی چهره شهر در پی داشته باشد، سبب تحولات روحی و روانی برای مردم شود.

استاندار بوشهر که از پروژه‌های آبیاری فضای سبز و روشنایی بزرگراه امام علی (ع)، میدان غدیر، بهسازی میدان میوه و تره بار بوشهر و کانال دفع آب‌های سطحی جاده نیروگاه بازدید می‌کرد بیان کرد:  شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر باید تا 45 روز آینده طرح روشنایی این گذر تکمیل و به بهره‌برداری برساند.

دکترسالاری با بیان اینکه زیرساخت‌های فضای سبز بلوار امام علی(ع) وشبکه آبرسانی این فضا تا 45 روز آینده اجرا می شود تاکید کرد: شهرداری بوشهر موظف است طرح فضای سبز این گذر و شبکه آبیاری آن تا 45 روز آینده به اتمام برساند.

وی،از اجرای طرح‌های ورزشی در شهربوشهر خبرداد و گفت: تا دهه فجر امسال 10 زمین ورزشی با بودجه شهرداری و تملک دارایی استان بوشهر اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 10 پلاژ شنا در استان بوشهر اجرا می‌شود گفت: چهار پلاژ آن در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم ویژه بانوان و آقایان تا دهه فجر امسال ساخته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر